10 رنگ رژ لب مناسب برای پوست سفید + نکات مهم

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین رنگ رژ لب برای پوست های سفید و روشن بیشتر آشنا کنیم. در ادامه همراه کوکا باشید.

1. صورتی روشن

رژ لب برای پوست های سفید
رژ لب برای پوست های سفید

صورتی روشن یکی از بهترین انتخاب های رنگ رژ برای پوست های سفید است و به خصوص به ظاهر دختر خانم هایی که پوست روشن و رنگ پریده مانند اما استون دارند مناسب خواهد بود.

این رنگ ترکیبی از زنانگی و سر زندگی ایجاد می کند و به روشن شدن چهره تا حد امکان کمک می کند. اگر بلوند هستید استفاده از صورتی جیغ شما را به ملکه زیبای همسرتان تبدیل خواهد کرد!

2. قرمز روشن

رژ قرمز روشن برای پوست سفید
رژ قرمز روشن برای پوست سفید

رنگ قرمز روشن ظاهری کلاسیک و اصیل به خانم ها می بخشد و زیبایی خاصی ایجاد می کند با این حال هنگام آرایش باید دقت کنید میکاپ کل چهره با این رنگ متناسب باشد تا سن شما را بیشتر از آن چه هست نشان ندهد.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تیلور سویفت به زیبایی از این رنگ استفاده کرده است.

3. قرمز تیره

رژ لب قرمز تیره برای پوست های سفید
رژ لب قرمز تیره برای پوست های سفید

استفاده از رژ لب قرمز تیره در مراسم و مهمانی ها باعث جذابیت دو چندان خانم های سفید رو می شود و در برجسته کردن لب ها نقش بسزایی دارد.

یک نمونه جذاب استفاده از این رنگ رژ برای پوست های سفید امبر هرد است که در تصویر بالا با رژ لب قرمز و چشمانی جذاب می درخشد.

4. مرجانی ملایم

رژ لب مرجانی برای پوست سفید
رژ لب مرجانی برای پوست سفید

رنگ مرجانی از آن رنگ های ملایم و پر طرفداری است که به خصوص روی لب خانم هایی که پوست روشن سفید رنگ دارند به زیبایی نشسته و جلوه خاصی به چهره آن ها می بخشد.

این رنگ خاص روی برخی پوست ها بیش از حد روشن به نظر می رسد و اصطلاحا توی ذوق می زند اما همان طور که در تصویر می بینید با پوست روشن به خوبی هماهنگ می شود.

5. صورتی ملایم

رژ صورتی ملایم برای پوست سفید
رژ صورتی ملایم برای پوست سفید

شاید تصور رژ لب صورتی ملایم با رنگ موی آمبره کمی سخت به نظر برسد اما چرا که نه؟!

این ترکیب اگرچه ظاهرا عجیب و غریب است اما برای خانم هایی با پوست سفید و روشن مانند جسیکا بیل که در تصویر مشاهده می کنید جذابیت زیادی به همراه دارد.

رنگ رژ لب مخملی که جسیکا بیل استفاده کرده ممکن است در نگاه اول برای رنگ پوستش بیش از حد روشن به نظر برسد اما در نهایت این رنگ موی آمبره است که با ایجاد تضادی عالی در برجسته کردن ظاهر نقش بسزایی داشته است.

6. نارنجی – قرمز

رژ لب نارنجی قرمز برای پوست های روشن
رژ لب نارنجی قرمز برای پوست های روشن

نارنجی قرمز از آن رنگ های جسورانه و خاص است که استفاده از آن در خانم های با پوست سفید ظاهری بی خیال و با اعتماد به نفس به آن ها می دهد.

در تصویر بالا مشاهده می کنید تیلور شیلینگ با رژ لب نارنجی قرمز، پوست روشن و چشم های زیبایش خیره کننده به نظر می رسد.

7. رنگ نود یا عریان

رژ لب نودی برای پوست های سفید
رژ لب نودی برای پوست های سفید

رنگ های نود یا عریان به رنگ های ملایمی گفته می شود که در دوره محبوبیت رنگ های جیغ یا تیره استفاده از آن ها می تواند حس آرامش به افراد القا کند.

وقتی صحبت از رژ لب های نودی می شود می توان از امی آدامز به عنوان ملکه نودها نام برد که به بهترین شکل ممکن از رژ لب های نودی متناسب با رنگ پوستش بهره می برد.

8. قرمز

رژ لب قرمز برای پوست های سفید
رژ لب قرمز برای پوست های سفید

شاید استفاده از رژ لب های قرمز قدیمی و خسته کننده به نظر برسد و جذابیت خاصی برای شما نداشته باشد اما اگر پوست روشنی دارید این رنگ به شیوه ای خارق العاده کار خواهد کرد!

رنگ قرمز در ترکیب با پوست سفید و روشن ظاهری سر زنده و جذاب به خانم ها می بخشد و همان طور که در تصویر مشاهده می کنید کری مولیگان با کمک این رنگ آتشین زیبایی اش را دو چندان کرده است.

9. هلویی

رژ لب هلویی برای پوست های سفید
رژ لب هلویی برای پوست های سفید

رژ لب هلویی از آن رنگ های با طراوت و درخشنده ای است که می توانید با خیال راحت برای استفاده روزانه خود در نظر داشته باشید.

این رنگ ملایم درخشش خاصی به چهره شما می بخشد و در عین حال با حفظ زیبایی طبیعی چه برای مهمانی های مهم، محیط کار یا یک دور همی دوستانه در کافی شاپ نیز مناسب خواهد بود.

همان طور که در تصویر می بینید این رنگ با شکوه به چهره میشل ویلیامز جلوه خاصی بخشیده است.

10. صورتی مرجانی

رژ لب صورتی مرجانی برای پوست های سفید
رژ لب صورتی مرجانی برای پوست های سفید

صورتی مرجانی یکی دیگر از رنگ های بسیار مناسب برای رژ لب در خانم های سفید رو است که به خصوص زمانی که قصد دارید هیچ آرایشی نداشته باشید اما ظاهرتان آرایش کرده به نظر برسد کار می کند.

این رنگ گذشته از این که رنگی جذاب و طبیعی است حتی اگر آرایش سبک نیز داشته باشید چشمان و لب های شما را برجسته خواهد کرد.

نکات مهم در انتخاب رنگ رژ لب

بسیاری از خانم ها مانند شما در انتخاب رنگ رژ لب دچار تردید می شوند و نمی دانند چه رنگی به آن ها می آید یا برای موقعیت های مختلف بهتر است از چه رژ لبی استفاده کنند.

خبر خوب این که با توجه به چند نکته و فاکتور مهم می توانید رنگ مناسب رژ لب تان را انتخاب کنید. مهم ترین فاکتورها عبارتند از:

1. رنگ پوست

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشت این است که رنگ رژ لب با رنگ پوست شما هماهنگ باشد، اغلب اوقات رژ لبی که برای یک خانم با پوست سفید و روشن برازنده است نمی تواند جذابیتی در چهره یک خانم سبزه رو ایجاد کند و چه بسا حالت مصنوعی به صورت و ظاهر او بدهد و بالعکس.

2. موقعیتی که در آن قرار دارید

هنگام خرید رژ لب بسیار مهم است بدانید از آن در چه موقعیت هایی قرار است استفاده کنید. توصیه ما این است که برای حضور در اجتماع، محیط کار، دانشگاه و غیره حتی الامکان سعی کنید چهره طبیعی خود را حفظ کرده و در صورت استفاده از رژ لب، از رنگ های ملایم استفاده کنید که زیبایی طبیعی شما حفظ شود.

در مراسم و جشن ها یا به سادگی در دو نفره هایی که با عشق تان دارید می توانید با انتخاب رنگ های متنوع و براق همچون ستاره ای بدرخشید.

3. بافت رژ لب

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب رژ لب توجه به بافت آن است. رژ لب ها در انواع مختلف مات، براق، نرم و مخملی، جامد و مایع و غیره تولید و عرضه می شوند که هر یک می تواند تاثیر بسزایی در رنگی که روی لب های شما می نشیند داشته باشد.

4. رنگ طبیعی لب

اگر پوست روشنی دارید بسیار مهم است که رنگ طبیعی لب های خود را کشف کنید.

برای استفاده روزانه رنگی را انتخاب کنید که کمی تیره تر از رنگ طبیعی لب شما باشد و برای حضور در یک جشن و داشتن ظاهری برجسته تر می توانید به دنبال رنگ های تیره تر باشید، بسیاری از سایه های تیره برای پوست های سفید مناسب هستند.

منابع: makeuptutorials stylecraze

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا