بهترین برنامه های آنفالو یاب اینستاگرام

بهترین برنامه های آنفالو یاب اینستاگرام  را در این مقاله برای شما معرفی می‌کنیم. چنانچه شما نیز دوست دارید با روشی خلاقانه پروفایل اینستاگرام خود را رشد دهید، برنامه‌های آنفالویاب می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

برای این کار می‌توانید از یکی از برنامه‌های آنفالویابی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، استفاده کنید. بدین ترتیب بدون این که لازم باشد دخالتی داشته باشید، برنامه‌های آنفالویاب، پروفایل‌ها را آنفالو می‌کنند. فراموش نکنید برنامه‌ای که استفاده می‌کنید، باید امن باشد تا بتوانید پیج خود را به بهترین نحو ممکن اداره کنید. از طریق آنفالویاب اینستاگرام به‌خوبی می‌توانید به اکانت خود اعتبار ببخشید.

بهترین برنامه‌های آنفالویاب اینستاگرام

برخی از برنامه‌های آنفالویاب اینستاگرام در سال 2022 عبارتند از:

  1. GhostHunter
  2. Phantombuster
  3. Inflact
  4. Nitreo
  5. Growthoid
  6. Algrow
  7. Mass unfollow app for Instagram
  8. Unfollow for Instagram app
  9. Follow cop
  10. Unfollw for Instagram app

Ghosthuntet

اگر دوست دارید از برنامه آنفالویاب اینستاگرام استفاده کنید که سبب حفاظت از پروفایل شما در برابر ربات ها، هرزنامه ها و … شود، این برنامه گزینه خوبی است.  این برنامه می تواند شما را از اکانت های اسپم نیز حفاظت کند. حساب های اسپم اکانت هایی هستند که هیچ گونه فایده ای برای حساب شما ندارند. Ghosthuntet در ابتدای کار به کسانی که آن را نصب می کنند، آنالیز رایگان می دهد.

بدین ترتیب شما به طور رایگان از به آنچه نیاز دارید، از طریق برنامه دست پیدا می کنید. از طریق این برنامه همچنین می توانید تعامل و دسترسی اکانت خود را نیز افزایش دهید. بدین ترتیب اکانت های بی خاصیتی که در حساب شما وجود دارد را از پیج خود خارج می کنید. قبل از ادامه هم پیشنهاد می کنیم آموزش رفع ریپورت کردن حساب کاربری اینستاگرام را هم مطالعه کنید.

Phantombuster

بهترین برنامه های آنفالو یاب اینستاگرام

یکی از بهترین برنامه‌های حال حاضر آنفالویاب اینستاگرام Phantombuster است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا به‌صورت هم‌زمان تعداد زیادی از افراد را آنفالو کنید. لازم نیست نگران اکانت‌های فیکی که در اکانت شما هستند، باشید.

از طریق این برنامه شما به‌راحتی می‌توانید داده‌های خود را استخراج کنید. کاربران می‌توانند اطلاعاتی مهمی که در مورد نام تجاری  و جایگاه آن‌هاست را بیابند. این برنامه می‌تواند استراتژی‌های مفیدی برای رشد پیج شما ارائه دهد. بنابراین استفاده از آن‌ها شما را از سایر رقبا جلو می‌اندازد.

inflact

برنامه آنفالویاب دیگری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم inflact است. این برنامه می‌تواند در هر بخشی از اکانت اینستاگرام به شما کمک زیادی کند. شما به‌واسطه این برنامه می‌توانید، مخاطبین بیشتری را هدف قرار دهید. همچنین برای ارائه محتوا برنامه‌ریزی داشته باشید.

با آنفالو کردن پیج‌های بی‌خاصیت نیز سبب رشد پیج خود می‌شوید. اگر بخواهم به طور خلاصه برای شما توضیح دهم، این برنامه به طور دقیق می‌داند که شما برای فروش در اینستاگرام به چه چیزهایی نیاز دارید. برای توسعه کسب‌وکار شما به ویژگی‌هایی که Inflact دارد، نیاز دارید.

Nitreo

بهترین برنامه های آنفالو یاب اینستاگرام

Nitreo نیز برنامه مفیدی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. از طریق این برنامه آنفالویاب اینستاگرام می‌توانید به‌صورت همزمان تعداد زیادی از افراد را آنفالو کنید.

growthoid

یکی از برترین برنامه‌هایی است که می‌توانید برای آنفالو کردن افراد از آن کمک بگیرید. اما یکی از دلایل برتری این برنامه این است که به طور خودکار همه چیز را مدیریت می‌کند.

این یعنی اکانت اینستاگرام شما از طریق این برنامه در هر جنبه‌ای رشد می‌کند. البته growthoid تنها بر روی مخاطبانی تمرکز دارد که مطمئن است به محتوای شما علاقه دارند. بنابراین هدف‌گذاری آن بسیار هوشمندانه است. اگر برنامه‌ای می‌خواهید که در عین آنفالو کردن افراد سبب افزایش فالوورهای شما نیز می‌شود، growthoid گزینه بسیار عالی به شمار می‌رود.

algrow

بهترین برنامه های آنفالو یاب اینستاگرام

در کنار آنفالویاب بودن، یک سرویس بازاریابی همه‌کاره نیز محسوب می‌شود. زیرا به‌خوبی نیازهای افراد به بازاریابی در جهت رشد پیج را برطرف می‌کند.

همچنین شما می‌توانید فرایند فالوکردن را به‌صورت دستی انجام دهید. رعایت کردن این شرایط برای جلوگیری از نقض قوانین اینستاگرام ضروری است. فرایند آنفالو کردن افراد توسط این برنامه بسیار ایمن صورت می‌گیرد. بنابراین لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی از جهت به‌وجودآمدن مشکل داشته باشید.

Mass unfollow app for Instagram

شما با استفاده از این برنامه می‌توانید، حساب‌های زیادی را فالو یا آنفالو کنید. آنفالویاب اینستاگرام Mass unfollow app for Instagram به شما کمک می‌کند تا فالوورهای روح را تشخیص دهید. گوست فالوور یا فالوورهای روح افرادی هستند که پیج شما را فالو می‌کنند، اما هیچ تعاملی با آن ندارند.

چنین افرادی ممکن است دیگر در اینستاگرام فعالیت نداشته باشند. احتمال دیگری که وجود دارد این است که در اینستاگرام حضور دارند، اما با محتوای پیج شما تعاملی ندارند. این برنامه نیز به طور خودکار همه چیز را پیش می‌برد، به همین دلیل در زمان شما نیز صرفه‌جویی می‌شود. این برنامه برای دستگاه‌های IOS نیز ارائه می‌شود.

Unfollow for Instagram App

Unfollow for Instagram App به‌راحتی کاربرانی که پیج شما را آنفالو کردند را تشخیص می‌دهد و آنفالو می‌کند. بدین ترتیب لازم نیست دائماً فالوورهای خود را مرور کنید تا بدانید چه افرادی به‌اصطلاح فالوبک ندادند. این برنامه همه امور شما را پیش می‌برد. بنابراین شما نیز می‌توانید وقت خود را صرف امور دیگری کنید. نسخه IOS این برنامه نیز در اپ‌استور برای کاربران قابل‌دسترس است.

Follow Cop

Follow Cop به‌غیراز آنفالو کردن کاربرانی که شما را فالو ندارند، می‌تواند پروفایل شما را نیز خیلی خوب سازماندهی کند. شما از طریق این برنامه آنفالویاب اینستاگرام می‌توانید در جهت توسعه پیج و افزایش فالوورها گام بزرگی بردارید. بنابراین وجود این برنامه به مدیریت هر چه‌بهتر اکانت شما کمک زیادی می‌کند.

Unfollw for Instagram app

اگر مایلید که از ردیابی فالوورهای خود نهایت بهره را ببرید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. با نصب این برنامه بعد از آنفالوکردن افراد اعلان دریافت می‌کنید. بدین ترتیب در یک‌لحظه می‌توانید چندین کاربر را آنفالو کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این برنامه دارد، رایگان بودن آن است. شما با یک کلیک ساده می‌توانید کاربران را آنفالو نمایید. این برنامه برای گوشی‌های اندروید قابل‌دسترس است.

جمع‌بندی

آنفالویاب اینستاگرام موضوعی بود که در مقاله امروز به طور کامل به آن پرداختیم. این برنامه‌ها با قابلیت‌هایی که دارند می‌توانند، در جهت رشد پیج شما مفید واقع شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. فالوورهای روح برای پیج‌های تجاری بسیار مخرب‌اند.

این فالوورها سبب می‌شوند رشد پیج بسیار کند پیش برود یا این که پیج شما اصلا رشد نداشته باشد. این برنامه‌ها می‌توانند در تشخیص چنین فالوورهایی به شما کمک کنند. در ادامه هم پیشنهاد می کنیم برای پیدا کردن یک شغل خوب در اینستاگرام و استخدام ادمین حتما از سایت ادمینی دیدوگرام بازدید کنید.

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا