برترین هتل ها از نظر گردشگران در سال 2019

تعداد هتل‌های جهان بیش از آن‌ چیزی‌ست که بتوان با مراجعه به یک سایت یا مجله گردشگری به نتیجه دقیقی رسید. اگر هم به دنبال خاص‌ترین‌های آن باشید که دیگر کارتان سخت‌تر خواهد شد. ما در این مطلب سعی داریم تا درباره خاص‌ترین‌ هتل‌ها از نظر گردشگران در سالی که گذشت صحبت کنیم. پس چند دقیقه ای را با ما در ادامه همراه باشید تا با بهترین هتل های سال 2019 از نگاه گردشگران آشنا شوید.

هتل های برتر جهان، از بالی تا بوداپست!

از میان تمام نظرات گردشگران که از زمستان سال گذشته تا زمستان پیش‌رو در مورد خاص‌ترین هتل‌ها دیده شده است، نام چند هتل بیش از همه به چشم می‌خورد. نکته جالب این است که تمام این هتل‌ها در یک منطقه خاص جمع نشده‌اند و از بالی تا بوداپست پراکنده هستند. البته باید اشاره کرد که شاید یکی از دلایل محبوبیت این هتل‌ها به خاطر مناطقی‌ست که در آن قرار گرفته‌اند.

هتل پامپ هاوس پوینت در تاسمانیا | Pumphouse Point Hotel

هتل پامپ هاوس پوینت
هتل پامپ هاوس پوینت

در قلب میراث وحش تاسمانیا، در کنار دریاچه سنت کلر Lake St Clair، این هتل بسیار زیبا از سال 1930 در میان دریاچه جا خوش کرده است. انتخاب هتل پامپ هاوس پوینت بی دلیل نبوده است.

باید اسکله‌ای سفید و زیبا را از ساحل دریاچه پشت سر بگذارید تا به ساختمان اصلی و زیبای آن که درست مانند خانه‌های قدیمی همین منطقه سقفی شیب‌دار و زیبا دارد منتظر مسافران خود است. هتل پامپ هاوس در اصل یک انبار پمپ آب بوده است که همچنان با نیروی آب برای خود، برق تولید می‌کند. معماری که این خانه قدیمی را تبدیل به هتل کرده، بدون دست‌کاری معماری اصیل این خانه، آن را با تجهیزات به‌روز مجهز کرده است.

تصور این‌که صبحانه خود را بر روی آب دریاچه سنت کلر میل کنید، آدم را حتی برای یک شب اقامت ترغیب می‌کند. چوب بدنه هتل پامپ هاوس از درختان بلوط همین منطقه ساخته شده است و وقتی باران به تنه آن می‎بارد، لذت اقامت را با عطری که به هوا بلند می‌شود، دوبرابر می‌کند.

هر 12 اتاق این هتل با لامپ‌های آویز نوررسانی می‌شوند که نوری زنبوری و زردی دارند. بهترین چشم‌اندازی که از این هتل نصیب‌تان می‌شود هنگامی‌ست که از خواب بیدار شدید و روی تخت‌خواب، چشم‌تان از پنجره به دریاچه و درختان بلوط آن‌طرف رودخانه می‌افتد.

هتل آرتیست رزیدنس در لندن

این هتل در محله قدیمی پیملیکو ساخته شده است. هتل آرتیست رزیدنس با ده اتاق نقلی و دنج نظر بسیاری از گردشگران و هنرمندان انگلیسی و خارجی را به خود جلب کرده است.

هر کدام از اتاق‌های این هتل با وسایل بازیافت شده پر شده است. هنوز وان حمام فلزی که در قدیم استفاده می‌شده را می‌توانید در اتاق‌های هتل آرتیست ببینید و حتی از آن‌ها استفاده کنید. دیوار اتاق‌های این هتل با تصویر چهره‌های هنرمندان این منطقه پر شده است.

هتل آرتیست رزیدنس همانطور که از اسم‌اش پیداست، محل اقامت کسانی‌ست که هم می‌خواهند از امکانات به‌روز یک هتل استفاده کنند و هم می‌خواهند چند روز یا ساعتی را در فضای دهه هفتاد انگلستان زندگی کنند.

هتل کاتاماما در بالی

این هتل با 58سوئیت در شهر سمنیاک قرار گرفته است. تقریبا تمام وسایل هتل کاتاماما دست‌ساز هستند و به دست هنرمندان بومی این منطقه ساخته شده‌اند. میزهای متحرک، قفسه‌های کتاب، حتی دستگیره درب‌های هتل همگی دست‌ساز هستند.

قولی که مدیریت و صاحب هتل کاتاماما به خودشان دادند این است که تا لحظه‌ای که هتل فعال است و مسافر دارد، باید برای رفع نیازهای خود از محصولات هنرمندان و تولید کننده‌های محلی همین ناحیه خرید کند.
همین حالا جهت رزرو آنلاین هتل می توانید از طریق سایت زیر اقدام نمایید :

https://www.eligasht.com/hotel/

هتل پل بروکلین | Brooklyn Bridge hotel

تمام قد و قواره 25فوتی هتل پل بروکلین از چوب انجیر و سرخس هاگدان درست شده است. لابی این هتل را می‌توان جشن طبیعت نامید؛ چرا که حتی یک تکه از اجزای سازنده آن حاصل صنعت نیست و همه چیز از چوب مبل‌ها گرفته تا حتی جنس شیشه نمای بیرونی آن هم برگرفته از بازیافت است.

نیروی برق این هتل از توربین‌های بادی تهیه می‌شود. شاید باورش سخت باشد اما این هتل یک ساختمان 10طبقه است که از چوب‌های طبیعی ساخته شده است و نه برای انتقال آب به اتاق‌ها نیازی به فناوری دارد و نه برای تولید برق! هتل پل بروکلین در همسایگی پارک طبیعی پل بروکلین قرار دارد. در اتاق‌تان در این هتل، چشم‌تان به قالیچه‌های می‌افتد که همگی از الیاف کتان ساخته شده‌اند.

در کنار تخت‌های اتاق‌تان آباژورهایی می‌بینید که مانند قارچ روییدند و کلاهک‌شان با پرزهای قارچ‌ها عظیم‌الجثه ساخته شده است.

هتل برادی هاوس در بوداپست

به جز آب‌رسانی، کار مهم دیگری که رود دانوب می‌کند تقسیم کردن بوداپست به دونیم است؛ یک قسمت پست و قسمت دیگر نامش بودا شده است. البته همیشه به ناحیه پست بیش‌تر از ناحیه بودا توجه می‌شود و پاکیزگی ناحیه پست هم بیش‌تر بوده است.

ولی این روزها ناحیه بودا برای گردشگرانی که پا به این منطقه می‌گذارند جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر شده است. یکی از دلایل معروف شدن این منطقه، حضور هتل برادی هاوس در خیابان برادی این منطقه است. هتل برادی هاوس، قیبل از هر چیز، بار مهیجی دارد که برای تمام سلیقه‌ها نوشیدنی مناسب و حتی برای کودکان نوشیدنی ارگانیک تهیه می‌کند.

اتاقی در این هتل وجود دارد که راه فرار دزدها و راه‌زن‌ها از دست پلیس بوده است. این اتاق که در حال حاضر، پاتوق هنرمندان شهر بوداپست شده است، درست زیر بار هتل قرار دارد. هر ده اتاق هتل برادی هاوس با مبلمان بازیافتی مبله شده‌اند و همگی با طراحی‎های هنرمندان پست مدرن اروپایی تزیین شده‌اند.

برای پوشاندن دیوارها به جای استفاده از کاغذ دیواری‌های تکراری از صفحات موسیقی قدیمی استفاده شده است. شمعدانی‌ها همچنان از دیوار اتاق‌های هتل برادی هاوس آویزان هستند و کار نوررسانی به اتاق‌های هتل را انجام می‌دهند.

هتل ادن لوکه در ادینبورگ

به قول عده‌ای از گردشگران، اتاق‌های این هتل و چشم‌انداز پنجره‎‌هایش جان می‌دهد برای پست‌های اینستاگرام! طراحی این هتل به طور کامل سبکی به روز دارد؛ و جالب‌تر آن‌که از اتاق‌های هتل ادن لوکه به عنوان استودیو‌های ضبط تبلیغات و حتی سکانس‌های فیلم‌ها هم استفاده شده است.

رنگ نسکافه‌ای و چوب راش که در طراحی داخلی اتاق‌های هتل استفاده شده، در تمام مسافران تنها حس آرامش و گرمی را ایجاد کرده است. نور ملایم خورشیدی هم که با چراغ مطالعه‌های بلندی، به پهنای دیوارهای اتاق می‌تابد و شما برای گرفتن یک عکس حرفه‎ای هم دیگر نیاز به استفاده از نورپردازی ندارید.

هتل ورهاوس در سنگاپور

در قرن نوزدهم در حاشیه رودخانه سنگاپور، انبار کالایی بود که همگام با صنعتی شدن این کشور، تبدیل چیز دیگری شد. چیزی متفاوت و چشم‌نواز که امروزه به یکی از جاذبه‌های کارآمد این کشور تبدیل شده است.

هتل ورهاوس از یک انبار کالا تبدیل به هتلی شده است که 37 اتاق دارد و همچنان، برای نوشیدن یک لیوان قهوه باید در کنار چرخ‌دنده‌هایی بنشینید که در حال حرکت هستند و از آب، برق هتل را تولید می‌کند. تمام زیرسیگاری‌های روی میز‌ها، لیوان‌ها و حتی فندک‌هایی که می‌بینید همگی اموال کارگران و رؤسایی هستند که 200سال پیش در هتل ورهاوس رفت‌وآمد داشته‌اند و بر حسب اتفاق وسایل‌شان را جا گذاشته‌اند.

انتخاب هتل یکی از مهمترین اقداماتی است که قبل از سفر به هر سفری باید مدنظر داشته باشید، از همین رو نیاز به یک سیستم جامع و کامل جهت رزرو هتل وجود دارد. برای این منظور سیستم رزرواسیون آنلاین الی گشت به عنوان یکی از برترین پلتفرم های خدمات گردشگری این امکان را برای مسافران اقصی نقاط دنیا فراهم آورده است. به منظور رزرو هتل در بیش از 1200 شهر جهان الی گشت را در خاطر داشته باشید.

تلفن تماس الی گشت: 8540-021
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا