با هتل داریوش کیش بیشتر آشنا شوید

 

هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش

وقتی صحبت از مسافرت به‌میان بیاید؛ بی‌شک یکی از مقصدهای پیشنهادی جزیره کیش است. راحت‌ترین راه رسیدن به کیش تورهای هوایی این جزیره هستند. در سال‌های اخیر کیش توانسته نظر گردشگران و توریست‌های زیادی را به خود جلب کند؛ این جلب نظر به خاطر امکانات رفاهی عالی و تفریحات آبی کم‌نظیرش است. در دهه گذشته در جزیره کیش هتل‌های زیادی ساخته شده که از نظر کیفیت و خدمات در کشور بی‌نظیر بوده و توانسته مسافران زیادی را از سراسر ایران به‌سمت کیش روانه کند. در این مطلب سعی داریم با هتل ‌های کیش مانند هتل داریوش کیش، هتل پانوراما، هتل شایگان کیش و غیره بیشتر آشنا شویم؛ پس با ما همراه باشید.

هتل داریوش

هتل داریوش کیش یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های ایران است. این هتل با الهام گرفتن از تخت جمشید و ایران قدیم بنای خود را احداث کرده؛ به همین دلیل این هتل پنج ستاره را می‌توان یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش دانست. از دیگر ویژگی‌های بارز هتل داریوش می‌توان به نزدیکی نسبت به اسکله تفریحی ومراکز خرید جزیره اشاره کرد. این هتل یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین هتل‌های کیش بوده که چشم انداز زیبای هتل هم از دیگر مزایای آن است. این هتل سه طبقه بنا و 190 اتاق دارد.

موقعیت مکانی هتل داریوش

هتل داریوش در میدان داریوش قرار گرفته و با نزدیکی به اسکله تفریحی یکی از انتظارات مسافران خود را برطرف کرده است. این هتل را نزدیک به مراکز خریدی همچون بازار پردیس 1 و 2، بازار پانیذ، بازار مروارید و مراکز تفریحی مانند کییل اسکی، بولینگ مریم، کوه نور و گذر هنرمندان ساخته‌اند.

خدمات و امکانات رفاهی هتل داریوش

از خدمات و امکانات رفاهی کلی هتل داریوش می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، مرکز خرید، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفتوبرگشت با هزینه، تشریفات ویژه، کافی‌نتف نمازخانه، فضای سبز، زمین تنیس، گیم‌نت، بازی ویدئویی، جکوزی، زمین ورزشی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، استخر، ماساژ، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، خدمات برای معلولین، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل خدمات و امکانات خاصی نظیر  لوازم بهداشتی، میزتحریر، روم‌سرویس، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای‌ساز، آب رایگان، بالکن، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، وجود دارد و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین‌های ورزشی، از دیگر امکانات آن هستند. هتل داریوش کیش را می‌توان یکی از بهترین های لیست هتل های کیش دانست.

هتل پانوراما

هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش و کشور است. این هتل در فرودین ماه سال 1398 احداث شد. ساختمان این هتل از 15 طبقه تشکیل شده و با داشتن 267 اتاق برای اقامت یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب تور کیش است. قرارگیری مجموعه در بلوار رودکی موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره می‌شود. چشم‌انداز این هتل بسیار عالی بوده و می‌توان آن را از ویژگی‌های مثبت آن دانست.

موقعیت مکانی هتل پانوراما

همان‌طورکه گفتیم هتل پانوراما در بلواز رودکی، روبه‌روی برج دیپلمات با ساختمانی زیبا و معماری خاص قرار گرفته است. نزدیکی این هتل به مرکز خرید سارینا دو، زیتون و ساحل خلیج فارس باعث شده یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌های جزیره شناخته شود. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل پانوراما میزبان شما برای ثبت لحظاتی به‌یادماندنی در مدت اقامتتان خواهند بود.

خدمات و امکانات رفاهی هتل پانوراما

اگر اقامت در هتل پانوراما را انتخاب کنید، خدمات و امکانات رفاهی زیر دراختیارتان قرار می‌گیرد؛ پارکینگ، جکوزی، استخر، سونا، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق و کرایه اتومبیل (بدون راننده). از دیگر امکانات هتل پانوراما می‌توان به خدمات نگهداری کودک، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و… اشاره کرد.

همچنین امکانات و خدمات رفاهی اتاق‌های این هتل نظیر روم‌سرویس، IPTV، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای‌ساز، آب رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و… اقامت را راحت‌تر می‌کند. اگر دوست دارید در هتلی با همین امکانات و خدمات اقامت داشته باشید و هزینه کم‌تری بپردازید، پیشنهاد ما به شما هتل شایگان کیش است.

در این مطلب هتل داریوش کیش و هتل پانوراما را برای شما معرفی کردیم. فهرست بهترین هتل های کیش با همین دو هتل تمام نمی‌شود؛ از دیگر هتل‌های کیش می‌توان به هتل ایران، هتل بین‌المللی، هتل شایگان کیش و… اشاره کرد. شما می‌توانید برای رزرو این هتل‌ها و بهترین تورهای کیش به سایت علی بابا مراجعه کنید و از قیمت بهترین تورهای جزیره کیش از سرتاسر ایران مطلع شوید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا