تماشای آنلاین انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم “دنیای پنهان”

انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم
انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم

طرفداران انیمیشن “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم” به کارگردانی دین دبلوا بعد از پنج سال انتظار ابتدای ماه مارس سال 2019 شاهد اکران قسمت سوم و احتمالا پایانی این انیمیشن بودند که با نام “دنیای پنهان” توسط یونیورسال استودیوز منتشر شده است.

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم از آثار سینمایی خوش ساخت و موفق در دنیای انیمیشن است و دنیای پنهان به عنوان سومین قسمت این سه گانه فانتزی با تلفیق ستودنی احساسات و طنز توانسته عواطف مخاطبان را درگیر و اثر عمیقی روی تماشاچی به جا بگذارد.

نکته جالب توجه انیمیشن دنیای پنهان، بلوغ و پختگی در شخصیت های انیمیشن از جمله هیکاپ و بی دندان است که نسبت به دو قسمت قبل به شکل بارزی به چشم می خورد.

این انیمیشن در قسمت اول خود که سال 2010 اکران شد با داستان هیکاپ پسر بی دست و پا با جثه کوچک از قبیله وایکینگ ها آغاز می شود.

هیکاپ فرزند رئیس قبیله برک است، قبیله ای که جنگجویان آن از مدت ها قبل برای کشتن اژدها آموزش دیده اند. او که برخلاف مردان قبیله اش از هیکل درشت و قدرت بدنی برخوردار نیست برای اثبات توانایی های خود سعی می کند شکار اژدها را یاد بگیرد و طی یکی از حملات موفق به شکار اژدهای خطرناک خشم شب می شود.

هیکاپ برای کشتن اژدها می رود اما به جای کشتن از او مراقبت کرده، با او دوست می شود و نام بی دندان را برایش انتخاب می کند و این آغاز یک تحول عظیم در قبیله هیکاپ می باشد، در نهایت مردان قبیله یاد می گیرند که چگونه به جای کشتن اژدهاها با آن ها دوست شده و با صلح در کنار هم زندگی کنند.

در قسمت دوم این انیمیشن که سال 2014 اکران شد می بینیم که هیکاپ چگونه مهارت های رهبری خود را بهبود بخشیده و به پسری لایق که می تواند در آینده به عنوان رئیس قبیله جانشین پدرش شود تبدیل می شود.

در قسمت سوم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم که دوبله فارسی آن را می توانید در لنز تماشا کنید هیکاپ نه به عنوان یک پسر نابالغ بلکه به عنوان مرد بالغی که کاملا از دنیای کودکی فاصله گرفته و پس از مرگ پدر به عنوان رهبر و رئیس قبیله اش انتخاب شده پا به عرصه داستان می گذارد.

بی دندان نیز که حالا به اژدهای بزرگی تبدیل شده برخلاف آن چه تاکنون به نظر می رسید آخرین بازمانده اژدهایان گونه خود نمی باشد، او در جنگل با اژدهای ماده سفیدی به نام خشم روز آشنا می شود و داستان عاشقانه آن ها یکی از محورهای اصلی داستان را شکل می دهد.

بی شک صحنه رقص بی دندان برای به دست آوردن دل خشم روز یکی از برجسته ترین صحنه های این انیمیشن زیبا می باشد.

شخصیت منفی دنیای پنهان گریمل بی رحم است، او که تنها هدفش از بین بردن اژدهایان این سرزمین می باشد برای رسیدن به آن از هیچ حیله ای ابا ندارد و این گونه می شود که هیکاپ به همراه استرید (دختر مورد علاقه اش) و دیگر افراد قبیله در جستجوی دنیای پنهان که در افسانه ها نقل شده تمامی اژدهایان در آن جا زندگی می کنند راهی سفر می شوند.

مشکلاتی که قبیله با آن ها دست و پنجه نرم می کند، دوراهی تردیدی که بر سر راه آن ها قرار می گیرد، انتخاب این که آیا باید در سرزمین خود مانده و ایستادگی کنند یا خانه آبا و اجدادی خود را بعد از قرن ها سکونت ترک کنند، ماجرای عشق بی دندان و خشم روز و این که آیا هیکاپ در نهایت آمادگی ازدواج با استرید را پیدا می کند همه و همه ماجراهای مهیج و احساسی این انیمیشن جدید را شکل می دهند.

برای همراه شدن با هیکاپ و دوستانش در ماجراجویی های مهیج و صحنه های رمانتیک و احساسی این فیلم پیشنهاد می کنیم به تماشای کارتون چگونه ازدهای خود را تربیت کنیم با دوبله فارسی در سایت لنز بنشینید.

اگر از علاقمندان دنیای فیلم و سریال هستید شما را به دیدن جدیدترین و به روز ترین فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های دنیا در سایت لنز دعوت می کنیم. کافیست لنز را در اینترنت جستجو کرده و با چند کلیک ساده در سایت تلویزیون اینترنتی لنز ثبت نام کنید.

خبر خوب برای ایرانسلی ها! شما عزیزان با داشتن بسته اینترنتی می توانید از حجم اینترنت رایگان استفاده کرده و از دیدن به روزترین فیلم ها و سریال ها در ژانرهای مختلف لذت ببرید.

در ادامه بخوانید : دانلود تیتراژ پایانی کارتون چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 3

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا