انشا درباره کرونا را چگونه شکست دهیم؟

انشا در مورد کرونا را شکست خواهیم داد؟
انشا در مورد کرونا را شکست خواهیم داد

از کشف ویروس کرونا در کشور چین بیش از یک سال می گذرد، مهمان ناخوانده ای که هیچ یک از مردم جهان از آمدنش خوشحال نیستند و برای ریشه کن شدنش لحظه شماری می کنند تا تک تک ما هر چه زودتر به روز های عادی زندگی برگردیم و به دور از سایه ی سیاه مرگ و بیماری با خیال راحت به گردش، تفریح ، مسافرت و دیدار عزیزان مان برویم.

شکست دادن ویروس کرونا نیازمند یک اتحاد و همدلی همگانی و ادامه دار است و هیچ تلاش فردی در این زمینه تاثیر گذار نخواهد بود پس باید اراده کنیم و پای اراده مان بعد از گذشت زمان سست نشود که لحظه ای غفلت برای افتادن در دام ویروس کافی است و ممکن است این غفلت ما را به کام بیماری یا حتی خدای نکرده مرگ بکشاند.

شرایط ما در مبارزه با این ویروس را نوع برخورد و درک ما از شرایط و تصمیم گیری هایمان مشخص می کند.

خوشبختانه امروزه تکنولوژی راه های جدیدی را برای انجام کار های روزمره در اختیار ما گذاشته است که به راحتی می توانیم بسیاری از نیازهایمان را بدون بیرون رفتن از خانه تهیه کنیم و این گام بزرگی برای شکست کرونا می باشد زیرا اولین و مهم ترین راه شکست کرونا ماندن در خانه و خارج نشدن از آن برای کارهای غیر ضروری است.

در این ایام فقط برای انجام کار های ضروری باید از خانه خارج شویم و در این صورت نیز حتما باید از ماسک استفاده کنیم و زمان بیرون بودنمان را به حداقل رسانده و بعد از برگشت به خانه نیز وسایلی که با خود بیرون برده بودیم و امکان آلودگی آن ها وجود دارد را ضدعفونی کنیم و دستهایمان را حتما با آب و صابون بشوییم.

همچنین اگر همه ی ما در مدتی که بیرون از خانه هستیم از ماسک استفاده کنیم امکان آلودگی به ویروس را به حداقل رسانده ایم و برای حفظ جان خود و دیگران باید این کار را انجام داده و به بهانه های مختلف از ماسک زدن خودداری نکنیم زیرا اگر چه همه به دلیل طولانی شدن دوره ی ویروس خسته شده ایم اما به خاطر حفظ جان خود و عزیزانمان چاره ی دیگری نیست و تنها راه حل استفاده از ماسک می باشد.

در این روز های کرونایی در صورتی که نشانه هایی از بیماری را در خود احساس کردیم باید سریعا خود را قرنطینه کنیم تا افراد دیگر را در معرض آلودگی قرار ندهیم مخصوصا افرادی که بیماری زمینه ای دارند یا افرادی که سن آن ها زیاد است، با این کار به قطع زنجیره ی کرونا کمک کرده ایم.

درست است که روش زندگی در دوران کرونا بسیار کسالت بار و خسته کننده شده است اما تا دارو یا واکسن موثری برای این بیماری کشف نشود چاره ای جز این برای حفظ جان افراد جامعه وجود ندارد و ما خواه ناخواه مجبور به این سبک از زندگی هستیم و در صورت سرپیچی از آن، جان افراد خانواده ی خود و جان بسیاری از افرادی که به هر دلیلی با ما در ارتباط هستند را به خطر می اندازیم.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا