انشا در مورد چک چک صدای باران در ناودان

انشا در مورد چک چک صدای باران در ناودان
انشا در مورد چک چک صدای باران در ناودان

بدون شک صدای بارش باران یکی از لذت بخش ترین موسیقی های دنیا است. موسیقی ای که گویی از بهترین ساز ها خارج می شود و بر جان های ما طنین می نوازد.

شنیدن صدای برخورد قطره های باران با آب جمع شده در ناودان لذتی وصف نشدنی دارد. این صدا چنان آرامشی به انسان می دهد که با شنیدنش گویی تمام غم ها و غصه هایمان پر می کشند و می روند و روحمان تازه متولد می شود.

صدای باران را دوست دارم چون برایم یاد آور تمام لذت ها و دل خوشی های دنیا است و به من نشان می دهد بعضی اتفاق ها چقدر می توانند دل پذیر و زیبا باشند و زندگی را برایمان معنا کند.

حتی زمانی که باران بند می آید هم صدای چک چک قطره هایی که از سقف شیروانی می چکند لذت بخش است و لبخند به لب هایمان می آورد.

رویایی ترین بخش بارش باران زمانی است که هوا رطوبت گرفته و نفس کشیدن در آن زندگی تازه ای به ریه هایمان می بخشد. ترکیب هوای نم دار و صدای چک چک قطره های باران در ناودان و آواز پرندگان و تماشای شالیزار سبز و وسیع یکی از بهترین ترکیب هایی است که می شناسم و زندگی را در آن می بینم.

طراوت گیاهان و شادی انسان ها و حیوانات پس از بارش باران از نتایج تجربه شنیدن آن صدای لذت بخش است که روحمان را تازه کرده و ما را برای ادامه زندگی امیدوار تر کرده است.

صدای بارش باران همیشه برایم یکی از بهترین موسیقی های طبیعت بوده که حاضر نیستم آن را حتی با بهترین قطعه موسیقی نوازنده های معروف جهان مقایسه کنم چون این صدا صدای موسیقی خداست و شنیدنش موهبتی از سوی اوست که به ما ارزانی داشته است و ما را از شنیدن آن محروم نکرده است.

شنیدن صدای چک چک باران در ناودان می تواند یکی از بهترین تجربه های زندگی ما باشد به شرطی که با دل و جان به آن گوش فرا دهیم و ذهن خود را آکنده از هر فکر و خیال دیگری کنیم. طوری که انگار زمان متوقف شده و تنها رسالت ما گوش دادن به آن صدای زیبا و پی بردن به راز درون آن است.

خداوند را شاکریم که با وجود پنهان بودنش خود را در پس تک تک نعمت هایش به ما نشان می دهد و وجودش را برایمان اثبات می کند چرا که همچین ترکیب زیبایی از هیچ کس جز خداوند یکتا بر نمی آید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا