ارسال پیامک تبلیغاتی مشهد

اگر شما قصد خرید پنل اس ام اس برای مشهد ( استان خراسان رضوی ) را دارید یا قصد شما ارسال پیامک انبوه در استان خراسان رضوی (مشهد، سبزوار، قوچان، تربت حیدریه، تربت جام، سنگان و…) است به این مقاله دقت کنید تا امکانات یک پنل اس ام اس معتبر را بررسی کنیم.

احتمالا شما هم به این نتیجه رسیده اید که در حال حاضر استفاده از تبلیغات پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است.

با استفاده از تبلیغات پیامکی می توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی مشهد

امکانات سامانه پیام کوتاه مشهد

ممکن است این سوال برای شما بوجود آماده باشد که بانک شماره‌ های افراد ساکن در استان خراسان رضوی به خصوص مشهد را از کجا باید تهیه کرد؟ خیالتان راحت نیازی نیست شما کاری انجام دهید، یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی مشهد دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان خراسان رضوی است که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیارتان قرار داده می‌شود. ما بانک شماره موبایل افرادی که در مشهد زندگی می کنند را به شیوه‌های مختلف کدپستی، ارسال پیامک به سن و جنسیت ، پیش شماره مشاغل و اصناف طبقه بندی کرده ایم.

هم اکنون که خیالتان از بانک شماره‌های مشهد راحت است، ممکن است این سوال ذهن شما  را درگیر کند که مشتریان من در محدوده مکانی مشخصی از شهر مشهد قرار دارند و فقط نیازی به ارسال پیامک انبوه به شهر مشهد را ندارم، و نیاز دارم به محدوده اطراف هم ارسال داشته باشم. کاملا حق با شما است هیچ کسی دوست ندارد بودجه تبلیغاتی را صرف کاری کند که برایش سود نداشته باشد.

اگر شما فروشگاه مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی و … داشته باشید احتمال اینکه افراد ساکن در نزدیکی محل فروشگاه شما به فروشگاه شما مراجعه کنند به مراتب بسیار بیشتر از کسانی است که در محدوده اطراف فروشگاه شما نیستند. شما می‌توانید با استفاده از  قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی در مشهد و ارسال اس ام اس از روی نقشه برای استان خراسان رضوی به محدوده مورد نظر خود در مشهد پیام ارسال کنید و بازخورد بهتری داشته باشید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.

سامانه پیامکی مشهد، قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را دارد، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنند و آموزشگاه‌های کنکور و آرایشگاه‌ ها، سالن های ورزشی از این روش ارسال پیامک به دفعات استفاده می‌کنند، اگر در این صنف هستید یکی از رازهای موفقیت رقیبتان را بازگو کردیم.

برای استفاده از این ماژول باید به سراغ پنل پیامکی‌تان بروید و در نوار ابزار ارسال روی منطقه هدفمند کلیک کرده تا صفحه جدیدی برای شما باز شود. بعد از انتخاب گزینه ارسال جدید، برای فرستادن پیامک به مناطق مشهد روی مورد بانک محله ‌ای کلیک کرده تا زیرشاخه‌ ها نمایان شود. حالا با انتخاب بانک محله ‌ای مشهد می‌توانید برای هر منطقه که دوست دارید، پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از روی کدپستی

ماجرای ارسال از روی کدپستی به چه صورت است؟ یادتان است وقتی برای سیم کارت درخواست دادید، فرمی از اطلاعات شخصی را کامل کردید و علاوه بر آدرس منزل، کدپستی هم از شما خواسته شده بود. این کدپستی ‌ها در بانک شماره ‌های همراه اول و ایرانسل ثبت می‌شود و سپس بر اساس دسته‌ بندی کدپستی هر محله، در بانکی از شماره ‌ها قرار خواهد گرفت.

البته یادتان باشد اگر می‌خواهید از این روش استفاده کنید، حتماً باید 5 شماره اول کدپستی مناطق مورد نظرتان را داشته باشید. اما در مقایسه با دیگر روش‌ها، این سوال برایتان پیش آمده که این ابزار چه زمانی به کار می آید؟

اگر بخواهید به شماره‌ های روشن و فعالی که به تازگی سیم‌کارت دریافت کرده اند، پیام ارسال کنید، ماژول ارسال با کدپستی هم برای همراه اول و هم برای ایرانسل به کارتان می‌آید. در نتیجه شما می‌توانید بعد از ورود به پنل روی گزینه کد پستی همراه اول یا کد پستی ایرانسل کلیک کنید و با ورود 5 شماره اول کدپستی برای منطقه مورد نظر پیامک تبلیغاتی بفرستید.

به طور مثال یک کلینیک دندان پزشکی را درنظر بگیرید که می‌خواهد روی برخی از پکیج ‌های خود تخفیف بگذارد و ترجیح می‌دهد تبلیغات را در ابعاد کمتری برای محله‌ های اطراف انجام دهد تا اگر نتیجه داد، در ابعاد وسیع ‌تری در این باره اطلاع‌ رسانی را انجام دهد. این کلینیک می‌تواند برای منطقه موردنظرش فقط با وارد کردن 5 شماره اول کدپستی در کمتر از چند دقیقه پیامک ارسال کند.

ارسال پیامک از روی نقشه

ابزار ارسال پیامک از روی نقشه یا پیامپ یکی از ماژول‌های پنل برای زمانی کاربرد دارد که شما فقط قصد تبلیغات در محله مشخصی را دارید. برای استفاده از این روش باید در صفحه اصلی پنل روی گزینه ارسال از روی نقشه کلیک کنید و بعد از انتخاب مشهد روی نقشه‌ محله مورد نظرتان را انتخاب کنید. با انتخاب محله مطابق عکس زیر، نقشه تعداد شماره‌های ایرانسل و همراه اول ساکن در منطقه را به صورت مجزا نشان می‌دهد و شما می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی را شروع کنید.

مثلاً اگر فروشگاه اکسسوری، عطر و ادکلن دارید، مناسبت‌هایی مانند شب یلدا ولنتاین ، عید نوروز و روز پدر فرصت ‌های مناسبی برای شروع جشنواره ‌های تخفیف است. حالا برای اطلاع ‌رسانی درباره جشنواره کافیست تا سراغ پنل بروید و روی گزینه ارسال از روی نقشه کلیک کنید تا پیام تبلیغاتی برای محله‌ای که می‌خواهید، ارسال شود:

حالا در یک بازه زمانی هفت روزه برای تبلیغات می‌توانید برای شماره‌های همراه اول و ایرانسل 7 منطقه مورد نظر پیامک ارسال کنید و خبر جشنواره تخفیف را به گوش آن‌ها برسانید.

ارسال پیامک با ابزار BTS

ارسال پیامک از روی BTS برای کسب ‌و کارهایی بهتر است که می‌خواهند فقط برای شماره ‌های ایرانسل یک محله پیام ارسال کنند، در واقع این ابزار بر اساس دکل‌های BTS ایرانسل کار می‌کند. این ابزار لیستی از شماره را در اختیارتان قرار می‌دهد که از ساعت 12 ظهر تا 2 شب برای مدت مشخصی از دکل آنتن گرفته باشند، با این روش دیگر مطمئن هستید که حتماً برای ساکنان منطقه پیام ارسال می‌کنید.

اگر صاحب رستوران، کافه یا فست فودی تازه‌ تاسیسی هستید، برای ارسال اس ام اس به مناطق مشهد می‌توانید از BTS استفاده کنید تا تبلیغات را اول از هم‌محله ‌ای ‌ها شروع کنید، آن ‌ها را به مشتری وفادار تبدیل کنید و بعد به سراغ دیگر شهروندان بروید.

مزایای ارسال اس ام اس به مناطق مشهد

حالا که با ابزارهای ارسال اس ام اس به مناطق مشهد آشنایی پیدا کردید، می‌توانید از آن ‌ها برای جذب و حتی حفظ مشتریان خود استفاده کنید. برای همین ما می‌خواهیم به چند مزیت مهم استفاده از ارسال پیام ‌های منطقه ای اشاره داشته باشیم.

معرفی فروشگاه آنلاین

اگر می‌خواهید به کسب ‌و کارتان، قسمت وبسایت و فروش آنلاین هم اضافه کنید بهتر است تا در همین ابتدای راه با تبلیغ روی مناطق مشخصی از شهر، خودتان را به شهروندان معرفی کنید.

مثلاً اگر فروشگاه خانگی عسل، ترشی یا انواع دسر و یا فینگر فود را دارید و حالا می‌خواهید وارد دنیای وب و فروش آنلاین شوید، بد نیست تا محله ‌هایی از شهر را مشخص کنید و با استفاده از ارسال اس ام اس به مناطق مشهد، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. مطمئن باشید با این روش به مرور فروشگاه شما در عرصه وب هم موفق خواهد شد زیرا امکان سفارش آنلاین همراه با کیفیت بالا، کلید طلایی موفقیت می باشد و راه ورود به این موفقیت اطلاع ‌رسانی به شهروندان می باشد. پس ارسال پیامک منطقه‌ای را نه فقط یک فرصت بلکه سکوی پرتاب بدانید.

اطلاع ‌رسانی درباره ارسال رایگان محصولات

از مزایای ارسال اس ام اس به مناطق مشهد این است که بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین در جشنواره‌ های مختلف، محصولات مشتریان را به صورت رایگان ارسال می‌کنند. حالا پیشنهاد ما این است که برای به‌ صرفه بودن ارسال رایگان، آن را مکرر برای محله خودتان اجرا کنید و خبرش را با پیامک منطقه‌ ای برای شهروندان ارسال کنید.

مثلاً اگر فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن دارید و آخر هفته‌ها بیشتر سفارش می‌گیرید، شاید بد نباشد تا ارسال پنجشنبه و جمعه ‌ها در سطح محله خودتان را رایگان اعلام کنید و آن را با بازاریابی پیامکی به همسایه ‌ها اطلاع دهید.

اطلاع‌رسانی تخفیف ویژه روزهای هفته

معمولاً بسیاری از فروشگاه‌ها در طول هفته نسبت به آخر هفته خلوت تر هستند و بیشتر مردم ترجیح می‌دهند که آخرهفته ‌ها خرید خود را انجام دهند. حالا شما می‌توانید پیامک معرفی فروشگاهتان را همراه با تخفیف ویژه فقط برای روزهای هفته به محله خودتان یا هر محله‌ای که دوست دارید بفرستید تا در طول هفته هم فروش خوبی داشته باشید.

البته این هم یادتان باشد که بر اساس آمار معمولاً افراد در طول هفته ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌های نزدیک منزل خرید کنند، پس همسایه ‌ها فرصت طلایی هستند که نباید آن‌ها را از دست بدهید.

نتیجه ارسال پیام‌های منطقه‌ای چه خواهد بود؟

نتیجه ارسال اس ام اس به مناطق مشهد در صورتی که کسب ‌و کارتان نیاز به رونق جدی دارد، بد نیست تا روی تبلیغات منطقه ‌ای فکر کنید و بر اساس بازاری که دارید، برای هر محله یک استراتژی تبلیغاتی بچینید.

مثلاً اگر می‌خواهید ارسال رایگان داشته باشید یا خدماتی را تنها در محله خودتان ارائه دهید، بهتر است از ارسال پیامک منطقه‌ای استفاده کنید. همچنین اگر برای هر محله از شهر بخواهید پیامک معرفی کسب‌ و کارتان را ارسال کنید، ارسال اس ام اس منطقه‌ای را لازم دارید.

کاربران محترم رسانه کوکا برای خرید پنل اس ام اس از تابان اس ام اس tabansms.com با تخفیف 20% کافیست کد تخفیف coca را وارد نمایید.

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا