بیوگرافی و عکس های آنیا تیلور جوی

آنیا تیلور جوی
آنیا تیلور جوی

آنیا تیلور جوی با نام کامل آنیا جوزفین ماری تیلور جوی از بازیگران آرژانتینی-انگلیسی متولد آمریکا است که در تاریخ 16 آوریل سال 1996 در میامی فلوریدا متولد شده است.

تیلور جوی آخرین فرزند خانواده اش است و پنج خواهر و برادر بزرگ تر از خود دارد. مادر این بازیگر روانشناس و پدرش در گذشته یک بانک دار بین المللی بوده است اما در حال حاضر به عنوان یک قایقران حرفه ای فعالیت می کند.

زمانی که او تازه متولد شده بود خانواده اش به بوئنوس آیرس آرژانتین نقل مکان کردند و تا 6 سالگی آنیا در آن جا ساکن بودند، سپس به لندن مهاجرت کردند اما آنیا که از زندگی در انگلیس راضی نبود تا سن 8 سالگی به زبان اسپانیایی (و نه انگلیسی) صحبت می کرد تا خانواده اش را مجبور کند به آرژانتین برگردند.

آنیا تیلور جوی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در زمینه باله آموزش می دید. او در سن 14 سالگی به نیویورک نقل مکان کرد و از آن زمان به بعد بخشی از اوقاتش را در آمریکا و بخش دیگر را در انگلیس می گذراند.

این بازیگر زمانی که 16 ساله بود توسط یک استعداد یاب مدلینگ کشف شد و در حین فعالیت در این رشته توانست وارد عرصه بازیگری شود.

قد آنیا تیلور جوی 169 سانتی متر می باشد.

فیلم ها و نمایش های تلویزیونی آنیا تیلور جوی

تیلور جوی اولین بار در سال 2014 و با بازی در فیلم کمدی ترسناک آکادمی خون آشام ها بازیگری را تجربه کرد اگرچه بازی او در بازنگری نهایی حذف شد. این بازیگر در سال 2015 با بازی در فیلم ترسناک جادوگر به شهرت رسید.

از فیلم های معروف آنیا تیلور جوی می توان به شکافته با بازی جیمز مک آووی، اصیل ها، شیشه با بازی بروس ویلیس، رادیواکتیو در کنار رزمند پایک، اما، جهش یافته های جدید با بازی میسی ویلیامز و دیشب در سوهو اشاره کرد.

این بازیگر در سریال های پیکی بلایندرز و گامبی وزیر نیز حضور داشته است.

عکس آنیا تیلور جوی و بن سید
عکس آنیا تیلور جوی و بن سید

به نظر می رسد تیلور جوی در حال حاضر با بن سید (عکاس) دوست است، گرچه او ترجیح می دهد رابطه اش را از کانون توجه دور نگه دارد اما آن ها چندین بار با هم دیده شده اند.

این بازیگر در حال حاضر به اسپانیایی نیز مسلط است.

گیتار می نوازد.

به بازیگر انگلیسی ادی ردمین علاقه دارد.

اگرچه در اولین حضورش در سینما با موهای تیره ظاهر شد اما یک بلوند طبیعی است.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا