معرفی بهترین آموزشگاه شیرینی پزی و شکلات سازی در تهران

بهترین آموزشگاه شیرینی پزی

امروز می‌خواهیم یکی از برترین آموزشگاه‌های دوره شیرینی پزی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در کنار با تجربه‌ترین اساتید ایران، زیر و بم پخت انواع شیرینی را آموزش ببینید؛

بیک آکادمی آموزشگاهی است که از بهترین اساتید در جهت پیشرفت هنر و استعداد هنرجویان استفاده می‌کند تا بهترین نتیجه را از دوره‌های آن کسب کنید.

شرکت در کلاس‌های بیک آکادمی برای تمام افرادی که مشتاق یادگیری شیرینی‌پزی هستند، بسیار ضروری است؛ پس توصیه می‌کنیم این دوره‌ها را از دست ندهید تا به صورت پیشرفته این هنر را فرا بگیرید.

شیرینی ‌پزی جزو هنرهای پرطرفدار بین‌المللی است که در داخل و خارج از کشور مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد؛ بنابراین پس از شرکت در این دوره و اخذ مدرک معتبر آن می‌توانید در داخل و خارج از کشور در این حوزه فعال باشید؛ در ادامه شما را با دوره‌های مختلف شیرینی پزی بیک آکادمی آشنا می‌کنیم.

آموزش کیک و دسر اتریشی

این دوره ویژه افراد بزرگسال است بنابراین اگر در رده سنی بزرگسال قرار دارید، کلاس‌های این دوره را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ همچنین افرادی که هیچ‌گونه پیش‌زمینه‌ یا اطلاعاتی در حوزه پخت شیرینی ندارند، نیز به راحتی می‌توانند این دوره را آغاز کنند.

مواردی که در این دوره آموزش می‌بینید شامل:

⦁ رولت انگور؛
⦁ کاردینال توت فرنگی؛
⦁ اکلر نسکافه؛
⦁ چیز کیک تنوری؛
⦁ کیک توت فرنگی؛
⦁ کیک آنا؛
⦁ کیک دوبوش؛
⦁ ایندیانا؛
⦁ تارت لیمو.

ورکشاپ کیک عصرانه

این دوره نیز برای افراد مبتدی که به تازگی می‌خواهند این هنر را آغاز کنند، گزینه بسیار ایده‌آلی است؛ بنابراین اگر علاقه‌مند هستید که با درست کردن انواع کیک عصرانه آشنا شوید، این دوره گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود.

خصوصیات بارز این دوره شامل:

⦁ کیک پنیر و آلبالو؛
⦁ اشترودل گردو؛
⦁ کیک لیمویی؛
⦁ کیک لینز؛
⦁ اشترودل سیب؛
⦁ کیک هویج؛
⦁ گوگل هوپف شکلاتی؛
⦁ پای گلابی.

ورکشاپ کوکی های اتریشی

این دوره را به هنرجویانی که برای اولین بار تصمیم دارند با آموزش پخت کوکی آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم؛ در این دوره تمام فوت و فن درست کردن کوکی را به شما آموزش می‌دهند؛ سپس با اتمام این دوره به آسانی می‌توانید انواع کوکی‌های مختلف را بپزید و از این راه درآمدزایی کنید.

ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره شامل:

⦁ آموزش کامل دکور کوکی‌‌ها؛
⦁ درجه حرارت و مدت زمان پخت کوکی؛
⦁ آموزش تکنیک برای آماده کردن خمیر کوکی؛
⦁ درست کردن کوکی با قیف؛
⦁ روش های اصولی نگهداری و فروش؛
⦁ آموزش تکنیک برای آماده کردن خمیر کوکی؛
⦁ کوکی کیپفر فندوق؛
⦁ کوکی اشترایسل کره‌ای؛
⦁ کراپفر هوسان وانیلی؛
⦁ کوکی کارامل کره‌ای؛
⦁ کوکی ادویه؛
⦁ فلورنتینا؛
⦁ کوکی بیسکوییت فندوقی؛
⦁ کوکی کره‌ای؛
⦁ لینزر کیپفر.

شرکت در بهترین دوره شکلات سازی

بهترین آموزشگاه شیرینی پزی

شکلات یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌های خوشمزه در جهان است که سرانه مصرف این خوراکی نیز در کشور ما عدد بالایی دارد؛ با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این خوراکی بدیهی است که بخواهیم یکی از بهترین دوره‌های شکلات سازی را به شما بزرگواران معرفی کنیم.

با شرکت در دوره شکلات سازی قدم‌های نخستین به سمت پیشرفت در این حوزه را بردارید؛ در کلاس‌های مجموعه بیک آکادمی تمام تکنیک‌های ضروری این حرفه را فرا می‌گیرید و با بهره‌مندی از تجربه استادهای زبده این مجموعه، بهترین نتیجه را به دست می‌آورید؛ حال در ادامه برخی از دوره‌های شکلات سازی این مجموعه را به شما معرفی می‌کنیم.

آموزش مغزی های جدید شکلات

این دوره ویژه هنرجویان حرفه‌ای است که به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ این کلاس برای کسانی که دوست دارند با انواع مغزی‌های جدید آشنا شوند، بسیار مناسب است؛ همچنین پس از شرکت در این دوره می‌توانید به صورت حرفه‌ای مدل‌های مختلف مغزی‌های‌ شکلات را آماده کنید.

نکاتی که در این دوره آموزش می‌بینید:

⦁ نات گاناش؛
⦁ سافت سالتد کارامل؛
⦁ کرم گیلاس؛
⦁ اورنجری؛
⦁ کاناریا؛
⦁ کرم دبویس؛
⦁ موکا کارامل کرم؛
⦁ کرم ویپ پرالین؛
⦁ بانانیا.

شرکت در دوره نان پیشرفته

بهترین آموزشگاه شیرینی پزی

اگر به هنر پخت نان علاقه دارید، این دوره یک فرصت استثنایی برای شماست؛ پس از شرکت در دوره‌ نان می‌توانید به عنوان یکی از صنعت‌گران موفق این حرفه، فعالیت خود را شروع کنید تا به صورت کاملا تخصصی با تمام نکات مهم در رابطه با پخت انواع نان آشنا شوید.

ورکشاپ نانوایی آرتیزان بر پایه خمیرترش

توصیه می‌کنیم افرادی مشتاق که اطلاعات کمی درباره هنر پخت نان دارند، شرکت در دوره نان را از دست ندهند؛ همچنین این دوره یکی از بهترین و جامع‌ترین دوره‌های پخت نان در مجموعه بیک آکادمی است.

ویژگی‌های این دوره به شرح ذیل است:

⦁ آشنایی با پروسه طبیعی تخمیر؛
⦁ مخمر خشک؛
⦁ مخمر تر؛
⦁ خمیر ترش خشک؛
⦁ بیگا؛
⦁ پولیش؛
• انواع آردها، دانه‌ها و عصاره‌ها؛
⦁ خمیر ترش با هایدریشن‌های مختلف؛
⦁ خمیر ترش؛
⦁ استارترها؛
⦁ آشنایی با نانوایی آرتیزان؛
⦁ نانوایی آرتیزان چیست؛
⦁ زمان‌بندی در یک نانوایی؛
⦁ چرا نانوایی آرتیزان؛
⦁ نان‌های تولیدی در دوره؛
⦁ فوکاچیو و پیتزای روستیک؛
⦁ کروسان با استفاده از پولیش؛
⦁ باگت خمیر ترش با استفاده از اوتنتیک؛
⦁ خمیر ترش ساده؛
⦁ چاباتای خمیر ترش؛
⦁ روش‌های میکس و نگه‌داری خمیر؛
⦁ اتولیز؛
⦁ شروع خمیر ترش؛
⦁ مستقیم؛
⦁ استراحت میانی؛
⦁ تا کردن خمیر.

کسب درآمد با شرکت در دوره‌های بیک آکادمی

یکی از مزایای بسیار خوب دوره‌های بیک آکادمی، کسب درآمد از طریق آن است؛ برای مثال دوره شیرینی پزی را در نظر بگیرید؛ امروزه کشور ما جزو کشورهای پرمصرف شیرینی است، به همین منظور اکثر خانواده‌ها در مراسم‌های مختلف خود اعم از تولد، عروسی، مراسم‌های عزاداری و حتی دورهمی‌های دوستانه از شیرینی و کیک استفاده می‌کنند؛

این امر نشانه این است که به راحتی پس از کسب مهارت‌های لازم این دوره می‌توانید به درآمدزایی خوبی دست پیدا کنید و به عنوان یکی از برترین صنعت‌گران این حرفه شغل خود را شروع کنید.

برگزاری دوره‌های بیک آکادمی یک فرصت طلائی است که توصیه می‌کنیم، آن را از دست ندهید؛ بنابراین اگر به شیرینی پزی، شکلات سازی و نان پزی علاقه دارید با کارشناسان مجموعه بیک آکادمی در تماس باشید تا از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند گردید، سپس مراحل ثبت‌نام خود را شروع کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا