آسان ترین روش برای داشتن اندامی زییا

اندامی زییا

درباره تزریق چربی به سینه چه می‌دانید؟ به نظر شما این روش چه مزایا و معایبی دارد؟ اگر به دنبال افزایش رشد سینه‌های خود هستید و می‌خواهید مناسب‌ترین روش برای این کار را انتخاب کنید، ما به شما تزریق چربی را پیشنهاد می‌کنیم.

این روش بسیار کم تهاجمی بوده و طبق دستاوردهایی که تاکنون حاصل شده است ایمن بودن آن نیز تضمین می‌شود. با این حال در تزریق چربی به سینه خطراتی نیز وجود دارد که شما به عنوان یک مخاطب باید آن‌ها را بدانید. با مطالعه این مطلب به آسانی همه چیز درباره تزریق چربی به سینه را خواهید آموخت.

عمل جراحی تزریق چربی به سینه

برای فرم دهی به سینه و یا حتی تغییر سایز، عمل تزریق چربی می‌تواند مناسب باشد. در تزریق چربی پزشک از بافت‌های چربی اضافی در بدن مراجعه کننده استفاده می‌کند و به منظور فرم‌دهی به سینه، چربی را پس از استخراج به سینه‌ها تزریق می‌کند.

در سال ۲۰۰۷ انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا با انتشار یک بیانیه ضمن اظهار نظر درباره بهبود ظاهر سینه پس از تزریق چربی، خاطرنشان کرد که ممکن است تزریق چربی باعث ممانعت از تشخیص سرطان سینه در بانوان گردد. با این حال امروزه با رشد و پیشرفت علم پزشکی این موارد، دیگر نگرانی ایجاد نمی‌کند. امروزه حتی بسیاری از پزشکان معتقدند که تزریق چربی علاوه بر بهبود ظاهر و سایز سینه‌ها، اثرات مخرب تشعشعات پرتو درمانی را نیز از بین می‌برد.

البته به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام برای هرگونه تزریق، سابقه بیماری‌ها و الگوی مصرف داروی خود را با پزشک خود در میان بگذارید.

تزریق چربی به سینه به چه کسانی توصیه می شود؟

تزریق چربی به سینه معمولاً به همه افراد توصیه نمی‌شود. اگر در دسته افرادی که بیماری قلبی عروقی دارند هستید و یا وضعیت سلامتی عمومی شما در شرایط مطلوبی نیست، باید از تزریق چربی به ناحیه سینه خودداری کنید و یا حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

کادر درمانی و پزشکی ماهر در کلینیک مهزیار به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای بیماران خود هستند. از طرفی اگر از پوست خود در ناحیه سینه‌ها راضی نیستید و سینه‌های افتاده‌ای دارید تزریق چربی را به شما توصیه نمی‌کنیم.

اندامی زییا

در ادامه لیست کاملی از افرادی که می‌توانند با خیال راحت برای تزریق چربی اقدام کنند را آورده‌ایم:

⦁ افرادی که در گذشته ایمپلنت پستان انجام داده‌اند. عمل ایمپلنت سینه در واقع همان پروتزگذاری می‌باشد.
⦁ افرادی که به دنبال بهبود فرم و حالت سینه‌های خود هستند.
⦁ افرادی که در گذشته جراحی لامپکتومی انجام داده‌اند. این عمل به خارج سازی غده از ناحیه پستان‌ها اشاره دارد.
⦁ افرادی که از عدم تقارن در سینه‌های خود رنج می‌برند.

مزایا و معایب فرم دهی به سینه ها با تزریق چربی

تزریق چربی به سینه‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی‌های سنگین، فرم و سایز دلخواه خود را به دست بیاورید. این عمل بدون ورود جسم خارجی و هرگونه پروتز به بدن انجام می‌شود.

در این عمل چربی مورد نیاز از سایر نقاط بدن جداسازی می‌شود و در نتیجه بیمار می‌تواند همزمان با انجام تزریق چربی به سینه لیپوساکشن و برداشت چربی اضافه را نیز داشته باشد. این روش عوارض کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد و به دلیل استفاده از بافت چربی خود بیمار احتمال بروز واکنش در بدن بسیار پایین است.

با این حال این روش نیز معایب خود را دارد. برای مثال:

⦁ استفاده از پروتز به صورت ترکیبی همراه با عمل ‌های جراحی کوچک کردن و یا لیفت سینه‌ها معمولا به نتایج بهتری ختم می‌شود.
⦁ اگر خواهان یک نتیجه مثبت در عمل تزریق چربی به سینه هستید حتماً باید این کار را تحت نظر یک جراح پلاستیک باتجربه انجام دهید، چراکه نتایج به دست آمده در این عمل بسیار به تکنیک پزشک مربوط می‌شود.

در مجموعه زیبایی مهزیار شما می‌توانید کلیه خدمات زیبایی را توسط کادری مجرب و با تجربه انجام دهید. ۱۵ سال سابقه درخشان در ارائه خدمات زیبایی، نشان دهنده اعتماد مراجعان و همچنین مهارت کادر درمانی در مرکز زیبایی مهزیار است. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره قبل و بعد از عمل جراحی نیز، متخصصان کلینیک مهزیار آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

هزینه تزریق چربی به سینه

همانطور که تا به اینجا فهمیدید این عمل در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول لیپوساکشن و چربی برداری از بدن مراجعه کننده و مرحله دوم انتقال چربی به ناحیه سینه‌ها می‌باشد. با توجه به همین مراحل می‌توان گفت به صورت طبیعی هزینه تزریق چربی نسبت به سایر روش‌های فرم‌دهی به سینه‌ها کمی بالاتر است. از جمله فاکتورهای مهم در تعیین هزینه تزریق چربی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁ مساحت ناحیه برداشت چربی در بدن
⦁ تعداد نواحی پرداخت چربی
⦁ میزان حجم چربی که باید منتقل شود
⦁ تعداد دفعات انتقال

اندامی زییا

جمع بندی

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که همه سلول های موجود در چربی منتقل شده زنده نمی مانند. در نتیجه ممکن است لازم باشد انتقال طی چند مرحله تزریق انجام شود. علاوه بر این انتخاب بیهوشی موضعی یا عمومی نیز در این عمل با بیمار است. در این موقعیت بیمار باید ضمن مشورت با پزشک هزینه‌ها را نیز در نظر داشته باشد.

شما می‌توانید با انتخاب پزشک فوق تخصص، از مزیت‌های مهمی مانند به حداقل رساندن عوارض و پیچیدگی‌های عمل برخوردار شوید. دکتر علی بختیاری فوق تخصص پلاستیک با سابقه بالا در ارائه خدمات زیبایی، در کلینیک زیبایی مهزیار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای انجام انواع عمل.های زیبایی هستند.

با مطالعه این مطلب به صورت کامل با مزایا و معایب تزریق چربی به سینه آشنا شدید. شما می‌توانید این فرایند کم تهاجمی را با بهترین قیمت‌ها و زیر نظر مجرب‌ترین کادر پزشکی در کلینیک مهزیار انجام دهید.

برای آگاهی از آدرس مرکز و همچنین شماره‌های تماس کافیست به سایت کلینیک مهزیار مراجعه کنید. علاوه بر این روش در مرکز زیبایی مهزیار می‌توانید اقدامات دیگری مانند پروتز سینه و یا جراحی را نیز برای انجام انتخاب کنید.

از طریق تماس با شماره‌های مرکز و دریافت مشاوره تخصصی می‌توانید بهترین روش ممکن برای فرم دهی به سینه های خود را انتخاب کنید. منتظر چه هستید؟

توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا