آیا می دانستید روابط نیز به اندازه رژیم غذایی و ورزش کردن برای سلامت انسان اهمیت دارد؟ مطالعات نشان می دهد خطر بروز التهاب در افراد بزرگسالی که از نظر اجتماعی گوشه گیر هستند با افرادی که از نظر فیزیکی فعالیت زیادی ندارند یکسان است.

اولین روابط هر فرد در کودکی و با خانواده شکل می گیرد و تعیین کننده دیدگاه او نسبت به جهان پیرامونش است. در ادامه تست روانشناسی قرار داده ایم که مشخص می کند روابط اولیه شما چگونه شخصیت تان را شکل داده است. با کوکا همراه باشید.

به تصویر زیر نگاه کنید، به نظر شما کدام خانواده، یک خانواده واقعی نیست؟ مدت زیادی برای جواب دادن فکر نکنید و به حس خود اعتماد داشته باشید. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر به نتیجه تست نگاه کنید تا به حقایق جالبی درباره شخصیت خود پی ببرید.

کدام خانواده واقعی نیست؟

کدام خانواده واقعی نیست؟
کدام خانواده واقعی نیست؟

خانواده شماره 1:

تست روانشناسی روابط خانوادگی
تست روانشناسی روابط خانوادگی

اگر گزینه 1 را انتخاب کرده اید فرد چندان خانواده محور – حداقل به شکل سنتی – نیستید. شما با دوستان خود همانند یک خانواده واقعی رفتار کرده و از کمک کردن به آن ها خوشحال می شوید و تلاش می کنید چیزهای خوبی برای زندگی دیگران به ارمغان آورید.

ممکن است در خانواده ای رشد کرده باشید که پدر نقش قوی در خانواده ندارد به همین دلیل همیشه برای کمک به افرادی که به شما نیاز دارند به شدت از خود مایه می گذارید، درست مانند مادرتان!

این خانواده اگرچه ممکن است شادترین خانواده نباشد اما هنوز یک خانواده واقعی است، مادر به وضوح از فرزندش مراقبت می کند و برای محافظت فرزندش از پدری که مراقبش نیست، دست های او را گرفته است. از آن جا که شما نمی خواهید دیگران نیز در چنین خانواده ای بزرگ شوند به همین دلیل این گزینه را به عنوان خانواده غیرواقعی انتخاب کردید.

خانواده شماره 2:

تست روانشناسی روابط خانوادگی
تست روانشناسی روابط خانوادگی

اگر گزینه 2 را انتخاب کرده اید شخصیتی به شدت خانواده گرا دارید و هیچ چیز به اندازه خانواده برای شما مهم نیست. به ایجاد روابط با ثبات و پایدار بر اساس اعتماد و تعهد اعتقاد دارید و برآوردن نیازهای خانواده را در اولویت قرار می دهید، حتی گاهی برای خوشحال کردن خانواده از نیازهای خود چشم پوشی می کنید.

احتمالا متوجه شده اید که افرادی که در این تصویر قرار دارند شبیه یک خانواده واقعی نیستند زیرا بزرگسالان توجهی به کودک نداشته و کودک نیز سعی نمی کند دست آن ها را بگیرد. ممکن است غربیه هایی باشند که به طور اتفاقی در کنار هم راه می روند.

شما به عنوان فردی خانواده گرا توانستید خانواده غیرواقعی را به سرعت تشخیص دهید!

خانواده شماره 3:

تست روان شناسی روابط خانوادگی
تست روان شناسی روابط خانوادگی

اگر گزینه 3 را انتخاب کرده اید احتمالا در خانواده ای از هم گسیخته بزرگ شده اید که به خاطر آسیب های دوران کودکی به سختی به مردم اعتماد می کنید. شما فردی مضطرب هستید و تعامل اجتماعی با دیگران برای تان مانند یک چالش سخت به نظر می رسد. همیشه نگران آینده هستید و برای هرچیزی خیلی فکر کنید.

افراد این تصویر یک خانواده رمانتیک و شاد هستند. خانواده ای واقعی که پدر و مادر قدم می زنند در حالی که پدر دست فرزندش را در دست دارد.

بزرگ شدن در خانواده از هم گسیخته دیدگاه شما را به شکل خاصی شکل می دهد به طوری که نسبت به روابط سالم مشکوک شده و فکر نمی کنید چنین روابطی واقعا وجود داشته باشد، به همین دلیل این خانواده را به عنوان خانواده غیرواقعی انتخاب کرده اید.

شما کدام گزینه را انتخاب کردید؟ آیا موفق شدید خانواده غیر واقعی را تشخیص دهید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع: brightside

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا