تفاوت آدیداس پرفورمنس و آدیداس اورجینال چیست؟

آدیداس یک شرکت تولید پوشاک آلمانی است که در سال 1948 میلادی توسط آدولف داسلر پایه گذاری شده و در زمینه ی تولید کفش و لباس ورزشی، ساعت مچی، عینک آفتابی و لوازم لوکس فعالیت می کند.

از اواخر دهه 1990 میلادی، شرکت آدیداس محصولات تولیدی خود را در 3 گروه اصلی تقسیم بندی و به بازار عرضه کرده است؛

آدیداس پرفورمنس :

آدیداس پرفورمنس
آدیداس پرفورمنس

آدیداس پرفورمنس (به انگلیسی : Adidas Performance) در واقع به تولید همه ی ملزومات و تجهیزات تخصصی ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی می پردازد و هدف خود را بهبود مهارت ورزشکاران و رسیدن به غیر ممکن ها عنوان کرده است.

محصولات آدیداس پرفورمنس هدف خود را بر روی تولید لوازم مورد نیاز ورزشکاران در رشته های فوتبال، دو میدانی، بیسبال، بسکتبال، تنیس و گلف متمرکز کرده است.

آدیداس اورجینال :

آدیداس اورجینال
آدیداس اورجینال

آدیداس اورجینال (به انگلیسی Adidas Original) در واقع به تولید محصولات غیر تخصصی و مورد نیاز روزانه افراد مانند کیف، کفش، لباس های ورزشی، عینک آفتابی و کلاه ورزشی می پردازد.

آدیداس سوپر استار و آدی کالر دو زیر مجموعه معروف و مهم آدیداس اورجینال هستند.

آدیداس استایل :

آدیداس استایل
آدیداس استایل

آدیداس استایل (به انگلیسی Adidas Style) زیر مجموعه ی آدیداس اورجینال است که به تولید لباس های اسپورت مطابق با مد روز و مناسب برای جوانان، رقاص های خیابانی و خوانندگان مشهور می پردازد.

علاوه بر کفش و لباس، عینک آفتابی، ساعت مچی، عطر و ادکلن و لوازم لوکس دیگر هم در این گروه تولید می شوند.

جالب است بدانید :

پوشاک ورزشی ریبوک (ریباک)، شرکت لوازم گلف تیلورمید و شرکت راک پورت زیر مجموعه های شرکت آدیداس هستند. آدیداس بزرگترین تولید کننده لوازم ورزشی در اروپا و پس از نایکی به عنوان دومین شرکت تولیدی لوازم ورزشی در دنیا شناخته می شود.

در ادامه بخوانید : تفاوت کفش پیاده روی و دویدن چیست؟

منابع : fashiongear.fibre2fashion

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا