پرداخت هزینه‌ های وقت سفارت کانادا

آن دسته از متقاضیان ویزای کانادا که تحقیقات گسترده‌ای را در مورد روند اخذ این ویزا انجام داده‌اند، به خوبی می‌دانند که یکی از مراحل اساسی و به نوعی خوان هفتم مراحل اخذ وقت سفارت، پرداخت هزینه‌هاست. اما این پرداخت به چه شکلی انجام می‌شود و چه مشکلاتی را در مسیر متقاضیان قرار می‌دهد؟!

وقت سفارت کانادا
وقت سفارت کانادا

در صورتی که از اتوماسیون آنلاین برای ارسال مدارک و اخذ وقت استفاده می‌کنید، ملزم به پرداخت هزینه‌های وقت سفارت کانادا از طریق درگاه‌های جهانی، همانند مستر، ویزا و پی‌پال هستید.

پرداخت هزینه‌ها باید در همان زمان اخذ وقت صورت بگیرد و از این نظر مقتضی‌ست که پیش از شروع روال ثبت‌نام و آپلود مدارک، چاره‌ای در مورد آن اندیشیده شود.

معمولا کارگزاران رسمی ویزا و وقت سفارت که در ایران مشغول فعالیت هستند، این پرداخت‌ها را به راحتی انجام می‌دهند و نیازی به نگرانی در مورد این مرحله نیست. به همین خاطر توصیه می‌شود که در صورت عدم دسترسی به یکی از درگاه‌های بین‌المللی، پیش از آغاز مراحل به یکی از کارگزاران رسمی ویزا مراجعه کنید. (اسکای ویزا)

در متن فوق که از زبان اسکای ویزا -یکی از مراجع اصلی کسب اطلاعات در مورد وقت سفارت کانادا- خواندیم، چند نکته مهم و قابل‌تأمل وجود دارد؛

وقت سفارت کانادا

روال پرداخت هزینه‌ها در مورد روش آنلاین و حضوری، تفاوت دارد؛ اما از آنجایی که تقریباً تمام متقاضیان ویزا، روش آنلاین را برمی‌گزینند، پس دسترسی به حساب‌های بانکی بین‌المللی برای آن‌ها الزامی است و این دقیقا مشکلی‌ست که گریبانگیر اکثر متقاضیان وقت سفارت کانادا می‌شود.

نکته مهم‌تر این است که پس از تکمیل فرم و بارگزاری مدارک در زمان ثبت‌نام آنلاین، برای اخذ وقت سفارت باید هزینه‌ها را پرداخت کرد و متقاضیان برای انجام این کار تنها 3 ساعت زمان دارند. منطقی‌ست که در صورت عدم پرداخت، درخواست متقاضی رد می‌شود و باید دوباره برای اخذ وقت تلاش کند.

بدون شک راه‌حلی که اسکای ویزا برای این مهم اندیشیده است، کم‌هزینه‌ترین راه ممکن است و متقاضیان ویزا تنها از آن طریق می‌توانند از خوان هفتم ویزای کانادا بگذرند. بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا می‌دانند که آژانس‌ها و مراکز مشاوره ویزا، مراحل اخذ ویزا را آسان می‌کنند و بهتر است که برای گام‌زدن محکم‌تر در مسیر اخذ ویزا، انجام کار را به این مراکز بسپارند؛

از این‌ها گذشته این مراکز می‌توانند متقاضیان را به گونه‌ای از جواب ویزا مطمئن کنند؛ چرا که مشاوران ویزا در مورد اعتبار مدارک و شرایط متقاضی بهتر تصمیم‌گیری می‌کنند و در صورتی که زور مدارک متقاضی به اخذ ویزا نرسد، او را از ادامه مسیر منصرف می‌کنند، تا از هدر رفتن هزینه‌ها و زمان متقاضی جلوگیری شود.

این مطلب تبلیغاتی می باشد و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات مورد اشاره ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا