10 غذای ضد افسردگی که باعث شادابی شما می شوند

خوراکی های شادی آور را بشناسید

بعضی از مواد غذایی به صورت طبیعی ضد افسردگی هستند و خوردن آن ها باعث شادابی و سرزندگی می شود. با این 10 خوراکی به صورت طبیعی شادی را به زندگی خود بیاورید:

1. شکلات

شکلات
شکلات

شکلات در این لیست اولین رتبه را دارد و ناراحتی بعد از خوردن شکلات ممکن نیست. بهترین شکلات با در نظر گرفتن سلامتی شکلات تلخ است.

2. ماست چکیده

ماست چکیده بسیار خوش طعم و لذیذ است و خوردن آن شما را شاد می کند.

3. نارگیل

نارگیل یا پودر آن به صورت تازه یا بسته بندی شیرین، مغذی و شادی آور است.

4. عسل

عسل
عسل

عسل دارای ترکیبات ضد افسردگی است. اضافه کردن عسل به چای یا مصرف آن با بسکوییت برای شما بسیار مفید است.

5. تخم مرغ

تخم مرغ دارای مواد مغذی و ویتامین های اساسی است که باعث ارتقای وضعیت روحی می شود.

6. گوجه فرنگی کوچک

این خوراکی کوچک سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی اساسی می باشد و به حدی خوشمزه و دوست داشتنی است که نمی توان آن را بدون لبخند خورد.

7. تمشک ها و توت فرنگی

تمشک و توت فرنگی
تمشک و توت فرنگی

توت فرنگی و انواع تمشک ها حاوی مواد طبیعی ضد افسردگی هستند.

8. مارچوبه

ویتامین های موجود در مارچوبه برای بسیاری از بیماری ها از جمله افسردگی خوب است.

9. برگ چغندر

برگ چغندر دارای مواد ضد افسردگی است و فواید زیادی برای پوست، مو و بسیاری موارد دیگر دارد.

10. هندوانه

هندوانه
هندوانه

هندوانه به کارکرد رگ های خونی کمک کرده، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن شما را شاداب می کند.
نظر شما در مورد خوراکی برای سلامتی و شادابی چیست؟ آیا با نکات بیان شده در این نوشته موافقید؟/ ایسام