طالع بینی متولدین اسفند + خصوصیات کامل اسفندی ها

طالع بینی متولدین اسفند

طالع بینی متولدین اسفند
طالع بینی متولدین اسفند

مشخصات کلی متولدین اسفند
بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل می کند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش کار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می کند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، کم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، کم انرژی ، ساده لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان پرداز قوی ، نیکوکار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریک بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن تولّد ، یا منفی کامل است یا مثبت کامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می دهد .

مرد متولد اسفند
به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد.
متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎کنند. اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان کینه به دل نمی‎گیرند .

متولدین این ماه در بین رنگها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند. آنان فصل پاییز را دوست دارند و اغلب با دیدن غروب پاییز به هیجان می‎آیند. بعضی از این افراد از زنی بد عمل آسیب می‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد سفر دریایی در طالع دارند .

متولدین ان ماه اغلب در کودکی با سه خطر مواجه می‎شوند، اگر از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند دات. روزهای پنجشنبه برای این افراد روز خوبی خواهد بود. همچنین انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است .

زن متولد اسفند
ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی نظیر است. ناراحت ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می کنند. سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می ورزد.
متولدین این ماه، زنانی نیک گفتار، امانتدار، نسبتا صبور، کمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتا متوسط هستند. اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، کمتر محبت می‎بینند. اغلب این زنان در شوهرداری استادند و تا حد امکان همسر را از خود راضی نگاه می‎دارند .

زنان متولد این ماه اغلب در دوران کودکی گرفتار رنج و بیماری می‎شوند که عموما از ناحیه شکم است. در این حال دو خطر د زندگی اینان وجود دارد که با صدقه و توسل، انشاالله برطرف می‎شود . / آکاایران

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا