انتخاب رنگ دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ های الهام گرفته از طبیعت

بهترین رنگ های دکوراسیون داخلی منزل الهام گرفته از دل طبیعت

یکی از ایده های عالی برای انتخاب رنگ ها برای دکوراسیون منزل، استفاده و ترکیب رنگ ها از دل طبیعت می باشد. طبیعت سرشار از رنگ های متنوع و خیره کننده می باشد. از رنگ های خاکی و زمینی گرفته تا ساحلی و دریایی و کوهی! در این مقاله قصد داریم ترکیب های رنگی فوق العاده که از دل طبیعت الهام شده به همراه عکس های خیره کننده از پارک های ملی زیبا را در اختیار شما قرار دهیم:

پارک ملی کوه های دودی

پارک ملی کوه های دودی
پارک ملی کوه های دودی

رنگ آبی تیره و دودی کوه ها در دوردست، و آسمانی که ابرهایش به رنگ هلویی در آمده پس زمینه ای زیبا را ساخته اند. چنین ترکیب رنگ طبیعی را شاید فقط بتوانید در 3٫500 فوتی از سطح زمین ببینید. این کوه ها و تپه ها با آمدن بهار چند ترکیب رنگ دیگر را نیز به ما نشان می دهند، رنگ بنفش و صورتی گلهای تازه شکوفه کرده، و دو طیف سبزی که برگها ایجاد کرده اند با پس زمینه کاملا هماهنگ شده. از چنین ترکیبی می توانید در دکوراسیون خانه استفاده کنید، معمولا دکوراسیون های الهام گرفته شده از طبیعت خوب جواب می دهند.

پارک ملی رشته کوه های راکی

پارک ملی رشته کوه های راکی
پارک ملی رشته کوه های راکی

چشم انداز رشته کوه های راکی آنقدر بزرگ است که بازدید کنندگان به راحتی شیفته ی جزئیات کوچک می شوند. مخصوصا گل های وحشی در بهار و تابستان. در این تصویر برجستگی رنگ های زرد، بنفش و سبز را در پیش زمینه شاهد هستیم، که با برف ای سفید و صخره های خاکستری پس زمینه تضاد ایجاد کرده اند. در دکوراسیون می توانید از رنگ های درخشان تر از اینها نیز استفاده کنید. بافت ها و لوازم دکوری می توانند رنگ های درخشان را به خود اختصاص دهند و مبلمان نیز برای رنگ های تیره مناسب تر است.

پارک ملی آکادیا

پارک ملی آکادیا
پارک ملی آکادیا

سفر جاده ای به منطقه آکادیا مانند رویایی است که به حقیقت پیوسته. وقتی میبینید خورشید از بین ابرها بیرون می آید می توانید حس خوبی را تجربه کنید. رنگ های خنک در واقع این ترکیب رنگ را تسخیر کرده اند. چنین ترکیب رنگی را بیشتر برای فضای آشپزخانه می توان توصیه کرد.

پارک ملی درخت جاشوا

پارک ملی درخت جاشوا
پارک ملی درخت جاشوا

درخت جاشوا در جایی که خشک و پر از صخره است کاملا رنگارنگ نشان می دهد. این درخت خود به تنهایی سه رنگ خاکستری، قهوه ای و سبز را دارد. در یک روز آفتابی رنگ آبی آسمان پس زمینه ای زیبا ایجاد می کند. از رنگ های این ترکیب می توانید روی دیوارهای خانه استفاده کنید.

پارک ملی گرند کانیون

پارک ملی گرند کانیون
پارک ملی گرند کانیون

در میان این سنگ ها می توانید رنگ های خاکی و سرخ فوق العاده زیبایی را پیدا کنید. ترکیب همه اینها با آبی واقعا بی نظیر است. به لطف تابش آفتاب طیف های مختلف رنگ بدست آمده. این ترکیب رنگ را روی مبلمان چرم یا صندلی ها تصور کنید به همراه فرش ایرانی آبی.

پارک ملی رد وود

پارک ملی رد وود
پارک ملی رد وود

این منطقه را به خاطر جنگل وسیعش و درختان سکویا می شناسند، رد وود خانه رودخانه های پیچ در پیچ، چمن زار ها و کیلومترها خط ساحلی نیز هست. اما درخت های چوب قرمز کالیفرنایی فوق العاده هستند، گفته می شود 2000 سال سن دارند، و همین شاخصه بازدیدکنندگان زیادی را به این نقطه می کشاند. با استفاده از قرمز ظریف، سبز برجسته، و رنگ های خنثی که این ترکیب رنگ را کنار هم نگه می دارند زیبایی این بخش از طبیعت را به خانه خود بیاورید.

پارک ملی زمین های باتلاقی

پارک ملی زمین های باتلاقی
پارک ملی زمین های باتلاقی

وقتی نام باتلاق می آید شاید بیشتر یک جای تاریک به ذهنتان برسد، اما این باتلاق گرمسیری نمونه هایی از خنک ترین رنگ ها را به ما می دهد که می توانیم با استفاده از آنها هر اتاقی در خانه را روشن و زیبا کنیم. می توانید از دو طیف آبی برای دیوارها و از رنگ سبز برای وسائل اتاق استفاده کنید.

پارک ملی یوسمیتی

پارک ملی یوسمیتی
پارک ملی یوسمیتی

این قسمت در کالیفرنیا واقع شده است، یوسمیتی به خاطر منظره گسترده و صخره هایی که دارد معروف شده. با این ترکیب رنگ می توانید روح طبیعت را به خانه خود بیاورید، سبز شاداب، در کنار آبی، قهوه ای، زرد روشن و خاکستری ترکیب فوق العاده ای را از دل طبیعت آفریده.

پارک ملی یلو استون

پارک ملی یلو استون
پارک ملی یلو استون

این منطقه به خاطر آب فشان ها و چشمه های آب گرمش بسیار معروف است. ترکیب رنگی که می بینید از آب های این منطقه که به دلیل حرارت طیفی خاص دارند و همچنین مواد معدنی که از دل زمین بیرون آمده الهام گرفته شده است. اگر به دنبال دیوار هایی برجسته در خانه هستید دو رنگ آبی که در ترکیب رنگ آمده مناسب هستند. دیگر رنگ ها را در مبلمان و وسائل دکوری به کار ببرید تا ببینید فضای اتاق نشیمن خانه چگونه متحول می شود.

پارک ملی گلسیر بی

پارک ملی گلسیر بی
پارک ملی گلسیر بی

این منطقه به خاطر جزر و مد هایش و همچنین طبیعت دست نخورده اش مورد توجه است. مجموعه ای از طیف های مختلف آبی را می توانید در این ترکیب رنگ الهام گرفته شده ببینید. برای ایجاد فضایی آرامش بخش در خانه می توان از طیف های مختلف آبی کمک گرفت.

پارک ملی آرچز

پارک ملی آرچز
پارک ملی آرچز

گذر زمان هیچ جای دنیا بهتر از اینجا تاثیر خود را به زیبایی نشان نداده. فرسایش شکل های بسیار زیبایی به سنگ های این منطقه داده است. با الهام گرفتن از رنگ نارنجی این تخته سنگ ها می توانید زیبایی آنها را به خانه خود منتقل کنید. رنگ نارنجی صخره ها در ترکیب با آبی آسمان بسیار زیباست.

پارک ملی گلاسیر

پارک ملی گلاسیر
پارک ملی گلاسیر

زیبایی منطقه گلاسیر خام و دست نخورده است و چیزی که میبینید همه چیدمان طبیعت است. به رنگ های صورتی بنفش، سبز جنگلی و طیف های آبی نگاه کنید که چقدر زیبا با هم ترکیب شده اند. وسائل و دیوار های اتاق نشیمن را می توانید با این ترکیب رنگ بسیار برجسته و زیبا کنید.

پارک ملی آتش فشان هاوایی

پارک ملی آتش فشان هاوایی
پارک ملی آتش فشان هاوایی

زیبایی این منطقه هم تسخیر کننده و جادویی است و هم وحشتناک. این پارک ملی خانه دو آتش فشان بسیار فعال در دنیا است. منظره این پارک خیره کننده است، و اگر بخواهید از ترکیب رنگ آن الهام بگیرید چیزهایی که خوب به چشم می آیند رنگ مشکی و طیف های مختلف نارنجی است.

پارک ملی چنل آیلند

پارک ملی چنل آیلند
پارک ملی چنل آیلند

این منطقه از 5 جزیره تشکیل شده که از وسط اقیانوس سر برآورده اند. حس باز و دریایی این منظره را با الهام از ترکیب رنگ آبی، خاکی و مشکی به خانه خود ببرید.

پارک ملی درای تورتوگاس

پارک ملی درای تورتوگاس
پارک ملی درای تورتوگاس

این جزیره رنگارنگ پوشیده شده است از سخره های مرجانی ، آبهایی با رنگ روشن و شن های ساحلی سفید. اگر امکان مسافرت به چنین جایی را ندارید می توانید با به کار بردن ترکیب رنگ آن در خانه قسمتی از زیبایی آن را کنار خود بیاورید.

پارک ملی سیتکا

پارک ملی سیتکا
پارک ملی سیتکا

یکی از ویژگی های این پارک ملی مجسمه های بزرگ رنگ آمیزی شده اش است، به راحتی می توانید از رنگ های این مجسمه ها را به خانه خود منتقل کنید. وسائل چوبی را با رنگ های خنثی و مشکی ترکیب کنید.

پارک ملی المپیک

پارک ملی المپیک
پارک ملی المپیک

تعداد درخت ها و مناظر طبیعی آنقدر بالاست که همه جای آن را می توان الهام بخش دانست. یکی از اولین رنگ ها طیف های مختلف سبز است که به چشم می آید، بعد از آن رنگ خاکستری قهوه ای درختان است که می توان به ترکیب اضافه کرد و در پایان دو طیف آبی روشن و آبی خاکستری رودخانه است که این ترکیب را کامل می کند. برای استفاده از این ترکیب رنگ در دکور خانه پس زمینه را قهوه ای خاکستری انتخاب کنید، و سپس وسائل را سبز و آبی انتخاب نمایید.

پارک ملی فایر ایلند

پارک ملی فایر ایلند
پارک ملی فایر ایلند

یکی از جلوه های مهم این منطقه فانوس دریایی آن است. ترکیب این فانوس دریایی با طبیعت اطراف یک ترکیب رنگ خاص را به ما می دهد. نارنجی، سفید خاکستری و دو طیف آبی هر سه در کنار هم برای استفاده در اتاق ها بسیار کاربرد دارند. / بدونیم

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا