بیوگرافی و عکس های خانواده فرجاد؛ جلیل فرجاد و دخترانش مونا و مارال

بیوگرافی و زندگی نامه جلیل، مونا و مارال فرجاد به همراه عکس های آن ها

مونا فرجاد متولد فروردین ماه سال 1363 در تهران است ، وی دختر کوچک جلیل فرجاد است و فارغ التحصیل رشته اقتصاد نظری است ، وی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد . از ازدواج و یا همسرش هیچ عکس یا خبری منتشر نشده است. بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا مکرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در 18 سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و بوی باران

مونا فرجاد
مونا فرجاد

جلیل فرجاد (متولد 1330 در مرند) بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. اولین تجربهٔ سینمایی اش فیلم بازداشتگاه در سال 13611 بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است.

جلیل فرجاد و دخترانش، مونا و مارال فرجاد
جلیل فرجاد و دخترانش، مونا و مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد سال 61 در تهران است ، وی دختر بزرگ جلیل فرجاد و فارغ التحصیل رشته عکاسی است ، دوره بازیگری را در کلاسهای استاد سمندریان را گذرانده ، متاهل است ، بازی را در 33 سالگی با تله تئاتر “من هستم، اما یک سیاه” به کارگردانی اسماعیل شنگله در تلویزیون آغاز می کند. چندی بعد در سال 70 پا به عرصه ی نمایش می گذارد و همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش می پردازد.از ازدواج و یا همسرش هیچ عکس یا خبری منتشر نشده است.

مارال فرجاد
مارال فرجاد
مونا و مارال فرجاد
مونا و مارال فرجاد

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا