بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا 2023

بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا 2023

مقصد شما برای سفر ماه عسل می تواند هر گوشه از دنیا باشد. از شهر های زیبا و مسحور کننده ایران گرفته تا مقاصد رؤیایی در رشته کوه های آلپ و قاره اروپا، این شما هستید که با توجه به هزینه سفر و انتظاراتی که از سفر ماه عسل دارید، مقصد خود را انتخاب می کنید.

اگر هنوز برای انتخاب مکان برای ماه عسل تصمیم نگرفته اید دست نگه دارید و تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید. به شما قول می دهیم که پس از مطالعه این متن بتوانید بهترین مکان برای ماه عسل خود را پیدا کنید.

کشورهای مناسب برای ماه عسل در اروپا

در ابتدای بحث به صورت کلی کشورهایی را به شما معرفی می‌کنیم که در قاره اروپا قرار دارند و شما می توانید با توجه به موقعیت جغرافیایی، آب و هوای کشورها و هزینه ای که برای خرید تور مسافرتی اروپا در نظر گرفته اید یکی از آن ها را به عنوان بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا انتخاب کنید.

زوج های جوانی که در نیمه اول سال ازدواج می کنند و برای سفر ماه عسل برنامه ریزی می کنند، انتخاب های بیشتری پیش رو دارند. چرا که آب و هوا در بعضی از کشورهای اروپایی در نیمه اول سال برای سفر رمانتیک، بسیار مناسب و لذت بخش است، اما زوج هایی که در نیمه دوم سال ازدواج می کنند و برای رفتن به سفر ماه عسل برنامه ریزی می کنند، بهتر است کشورهای دیگری را برای سفر انتخاب کنند چرا که معمولاً همه کشور های اروپایی در فصل زمستان آب و هوای سردی دارند.

بهترین کشورهایی که در اروپا برای ماه عسل سراغ داریم عبارتند از:

  • فرانسه
  • صربستان
  • ارمنستان
  • هلند
  • کرواسی
  • پرتغال
  • بلژیک
  • ایتالیا
  • یونان
  • مجارستان
  • اسپانیا

همه این کشورها دارای آب و هوای بسیار خوبی در نیمه اول سال هستند و اگر در فصل بهار و تابستان به این کشورها سفر کنید تجربه لذت بخش سفر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.

فرانسه؛ شهر عشاق

فرانسه؛ شهر عشاق

بی شک بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا کشور زیبا و رویایی فرانسه است. بسیاری از زوج های جوان که قصد گذراندن سفر رمانتیک ماه عسل را دارند کشور فرانسه و شهرهای زیبای آن را برای این سفر رویایی و خاطره نیز انتخاب می کنند. قدم زدن در خیابان شانزلیزه، گذشتن از زیر طاق پیروزی و بازدید از موزه های جذاب و تاریخی مانند موزه لوور، هیچ گاه از خاطر مسافران پاریس پاک نمی شود. شهرهای دیگر فرانسه نیز مانند شهر نیس و کن دارای سواحل زیبا و بی نظیری هستند که می‌توانند هر گردشگری را به وجد آورند.

صربستان؛ آرمیده در آغوش دانوب

کشور زیبای صربستان نیز یکی از بهترین مکان ها برای سفر ماه عسل در اروپا است. این کشور زیبا و تاریخی که در کنار رودخانه دانوب قرار گرفته، علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند بنای کنستانتین کبیر، جاذبه های طبیعی بسیاری هم دارد. آب و هوای صربستان در فصل تابستان برای سفر بی نظیر است، اما به دلیل سرمای سخت زمستان توصیه می کنیم اگر برای سفر ماه عسل فصل زمستان را انتخاب می کنید، حتماً چمدانی پر از لباس های گرم همراه داشته باشید.

ارمنستان؛ همسایه اروپایی

به دلیل اینکه کشور ارمنستان بین قاره اروپا و آسیا گیر کرده و نمی توان گفت که یک کشور آسیایی است یا اروپایی، پس به هر دو قاره تعلق دارد.

این کشور زیبا و تاریخی که در نزدیکی مرزهای کشور ایران قرار دارد نیازی به ویزا هم ندارد و زوج های جوانی که بخواهند ارمنستان را به عنوان بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا انتخاب کنند می توانند با در دست داشتن گذرنامه به راحتی به کشور ارمنستان سفر کنند. اگر به فکر یک سفره رمانتیک و ارزان هستید و نمی خواهید تورهای اروپایی را خریداری کنید، با سفر به ارمنستان می توانید هزينه سفر به اروپا بدون تور را کاهش دهید.

هلند؛ کشور لاله های رنگی

هلند؛ کشور لاله های رنگی

معمولاً اولین تصویری که از شنیدن نام کشور هلند به ذهن ما می رسد آسیاب های بادی و مزارع لاله های رنگی است. خیابان ‌های سنگ‌فرش شده زیبا و ساختمان های کوچک و بزرگ تاریخی، همه و همه می‌توانند کشور هلند و شهر های زیبای آن مانند آمستردام را به عنوان مقصدی جذاب برای سفر رمانتیک تبدیل کنند. جالب است بدانید که کشور هلند کوه ندارد. به همین خاطر یک سیستم کانال آب رسانی در اطراف این کشور قرار دارد. همین امر هم باعث شده تا مزارع بی نظیر گل های رنگارنگ لاله در سراسر کشور هلند گردشگران را شگفت زده کند. پس اگر بگوییم که آمستردام و سایر شهرهای معروف هلند مانند لاهه، روتردام و اوترخت در فهرست بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا قرار می گیرند، اغراق نکرده‌ایم.

کرواسی؛ کشور هزار جزیره

کشور زیبای کرواسی که در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته یکی از زیباترین کشورهایی است که علاوه بر داشتن موزه ها و مکان های تاریخی بسیار، دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است. جزیره های بیشمار کرواسی که دارای ساکنان بومی هستند، شهرهای زیبا و بندری مانند شهر دوبروونیک که به مروارید آدریاتیک معروف است، می توانند این شهر را به بهترین مکان برای ماه عسل برای زوج های جوان تبدیل کنند.

پرتغال و سواحل مسحور کننده اش

کشور زیبای پرتغال که در همسایگی اسپانیا قرار گرفته، دارای طبیعت بسیار زیبایی است. زوج های جوانی که این کشور را به عنوان بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا انتخاب کنند، می توانند از شرکت در فستیوال های موسیقی در شب های گرم پرتغال لذت ببرند و خاطره خوشی از سفر ماه عسل خود در شهر لیسبون برای خودشان به یادگار بگذارند.

در گوشه گوشه کشور پرتغال و شهر های زیبایی مانند پرتو، می توانید از سواحل بی نظیر و رویایی این شهر لذت ببرید و سفری جذاب و رویایی در کنار عشق زندگی خودتان را تجربه کنید.

بلژیک؛ سفری به قرون وسطی

کشور تاریخی بلژیک که در همسایگی فرانسه قرار گرفته، شما را دعوت می‌کند تا قدم در تاریخ کهن قرون وسطی بگذارید/ تجربه ماه عسل رؤیایی و چشیدن طعم شکلات های بلژیکی بی‌نظیر، هیچ وقت از خاطر عشاق جوان پاک نمی شود. اگر از پیاده روی در خیابان‌های سنگ‌فرش شده لذت می برید و یا دوست دارید در شهر زیبای بروژ چرخی بزنید، می توانید با کالسکه و اسب یا دوچرخه تمام خیابان های زیبای بروژ را طی کنید و در گوشه گوشه این شهر زیبا خاطرات خود را ثبت کنید.

ایتالیا؛ پرطرفدارترین کشور برای سفر ماه عسل

کشور زیبای ایتالیا و شهر های زیبا و بی نظیر آن مانند فلورانس، روم، ونیز و ساردینیا جزو پرطرفدارترین مقاصد برای سفر ماه عسل هستند. یکی از شهرهای زیبای ایتالیا به نام ساردینیا، در کل جهان شهرت خود را به خاطر سفر ماه عسل زوج های جوان به دست آورده است. تجربه قایق سواری در کانال های شهر ونیز و بازدید از مناطق تاریخی مانند بنای کلوسئوم، تصویری نیست که به این زودی ها فراموش شود؛ بنابراین می‌توان به جرأت گفت که ایتالیا بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا است.

یونان رمانتیک ترین کشور برای سفر ماه عسل

کشور زیبای یونان که در قاره اروپا قرار گرفته یکی از کشورهای تاریخی و زیبایی است که می‌تواند به عنوان بهترین مکان برای ماه عسل انتخاب شود. سواحل بی نظیر و جزایر زیبای یونان، آب های کریستالی و آب و هوای خنک در کشور یونان باعث شده تا بسیاری از زوج های جوان این کشور زیبا و کوچک را برای سفر ماه عسل انتخاب کنند. جزیره سانتورینی یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی است که از زیباترین جزایر اروپا محسوب می شود.

مجارستان واشر توریستی بوداپست

کشور مجارستان که در اروپای مرکزی واقع شده یکی از بهترین و زیباترین کشور های اروپایی است که دارای شهر های زیبا و جذابی برای گردشگران است. شهر زیبای بوداپست که توسط رود دانوب به دو تکه تبدیل شده، می تواند پذیرای زوج های جوانی باشد که این شهر را به عنوان مقصدی برای ماه عسل رمانتیک انتخاب کرده‌اند.

جاذبه های بی نظیر و تاریخی این شهر که در میراث یونسکو به ثبت رسیده اند، موزه های تاریخی و سایر جاذبه های گردشگری مجارستان باعث شده تا علاقمندان به تاریخ، کشور مجارستان را در لیست کشورهای مورد علاقه خود برای سفر قرار دهند.

جمهوری چک کشوری متناسب با همه سلیقه ها

کشور چک نیز یکی از کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است. شهر زیبای پراگ که پایتخت جمهوری چک محسوب می شود، مانند گنجینه‌ای توسط رودخانه ولتاوا نگهداری می شود. این شهر زیبا و تاریخی که از هر طرف با این رودخانه احاطه شده دارای بناهای قدیمی و کلیساهای تاریخی است که با سبک معماری گوتیک و باروک طراحی و ساخته شده اند. زیبایی های شهر پراگ باعث می شود تا این شهر اروپایی را هم در فهرست بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا قرار دهیم.

اسپانیا؛ مرکز فرهنگ و تمدن جهان

کشور زیبای اسپانیا که جزو محبوب ترین کشورهای اروپایی برای گردشگران است، سال ها پیش محل حکومت و زندگی اقوام مختلف و ادیان مهم تاریخ مانند مسیحیت و یهودیت بوده است. به همین خاطر شهرهای زیبای این کشور به عنوان مراکز فرهنگ و تمدن جهان شناخته می شوند و آثار تاریخی بی نظیری از تمام ادیان را در خود جای داده اند؛ بنابراین اگر به فکر برنامه ریزی برای سفر ماه عسل خود در سال ۲۰۲۳ هستید به هیچ وجه اسپانیا و شهر کوردووبا را از قلم نیندازید.

ماه عسلی ارزان در بوسنی و هرزگوین

بوسنی و هرزگوین نیز یکی از کشور های زیبای اروپایی است که در نزدیکی کشور کرواسی قرار گرفته است. طبیعت بسیار زیبای این کشور، غار های عمیق، آبشار های دیدنی و خوراکی های خوشمزه تجربه سفر به این کشور زیبای اروپایی را دو چندان می‌کند. علاوه بر اینکه این کشور تاریخچه بسیار غنی دارد، می‌تواند از لحاظ قیمت نیز یکی از مقاصد بسیار مناسب و ارزان برای زوج های جوانی باشد که به دنبال ارزانترین و بهترین مکان برای ماه عسل می گردند.

کلام پایانی

پس از آشنایی با بهترین کشور های اروپایی برای ماه عسل باید به فکر خرید بلیط و انتخاب آژانس مسافرتی برای تور اروپا باشید. با توجه به اینکه کشورهای اروپایی به سختی برای ایرانیان ویزا صادر می کنند بهتر است از طریق خرید تورهای اروپایی برای سفر ماه عسل خود استفاده کنید. به این صورت هم می توانید در طول سفر از کشورهای مختلف اروپایی دیدن کنید و هم برای گرفتن ویزای کشورهای اروپایی از آژانس های مسافرتی معتبر مانند آژانس گردشگری آیشم کمک بگیرید.

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا