معرفی بهترین مارک رژ لب بدون سرب

شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر رژلب سرب دارد؟

اگر ما این سرب را بخوریم تکلیفمون چی میشه؟

آیا رژلب سرب دار ضرر داره؟

از محبوب ترین محصولات آرایشی که بسیار در میان خانم ها پرکاربرد است باید به رژلب اشاره کنیم، این محصول در بیشتر مواقع سرب دارد هستند و حدود 61 درصد رژلب های موجود در بازارهای دنیا دارای سرب هستند و برای بدن انسان مضر هستند.

حال ما باید با این ماده سمی مضر آن هم در تماس مستقیم با دهان و پوست خود چه کنیم؟

سرب یک ماده سمی است که می تواند به پیوند های عصبی بدن آسیب بزند و بیماری های خونی و مغزی را به وجود آورد به همین دلیل است که شما باید سعی کنید در هنگام خرید رژ لب بسیار دقت کنید تا از بهترین مارک و بدون سرب آن را با قیمت رژلب مناسب خریداری کنید.

صد در صد برایتان این سوال ایجاد خواهد شد که چگونه باید رژلب بدون سرب را از سرب دار آن تشخیص بدهیم؟ جالب است بدانید که بر روی محصولات آرایشی صریح نوشته نمی شود سرب دار یا غیر بدون سرب اما شما می توانید با خرید از برندهای به نام و معروف خطر استفاده از سرب را پایین بیاورید و از مارک های معتبر تر استفاده کنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با انواع رژلب بدون سرب و ویژگی های آن با فروشگاه اینترنتی الانزا همراه باشید.

انواع رژلب

رژ لب
هنگام انتخاب یک رژلب شما می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید و از رژلب ها به صورت جامد، مایع و براق و … استفاده کنید. برای آنکه بتوانید انتخاب درست و اصولی داشته باشید بهتر است ابتدا با انواع رژلب آشنا بشوید و پس از آن اقدام به خرید کنید.

    • رژلب جامد مخملی: این مدل از رژلب یکی از پرطرفدارترین مدل های موجود در دنیا است که تنها مشکل آن این است که هر چند ساعت یکبار باید آن را تمدید کنید و کمی برای مجالس و مهمانی های مهم غیرقابل استفاده خواهد بود.لازم است بدانید که تنوع رژلب های جامد از رژلب های مایع بیشتر بوده و رژ لب جامد در سه نوع براق، اکلیلی و مات در بازار وجود دارد که بنا به سلیقه شما می تواند خریداری شود.
    • رژلب مایع: برای ساخت رژلب های مایع از پیگمنت و رنگ های بیشتری به نسبت رژ لب های جامد استفاده شده است و بیشتر برای کسانی به کار گرفته می شود که لب هایی باریک داشته و می خواهند توسط براقی و پر رنگ نشان دادن لب هایشان آن ها را برجسته تر نشان بدهند.یکی از موارد استفاده از این رژلب های مایع زمانی است که لب هایتان پوسته پوسته و خشک می شود که با استفاده از رطوبت آن را نرم خواهید کرد و آبرسان قوی برای لب های شما خواهد بود.
    • لاک لب: این محصول که با عنوان لاک لب شناخته می شود به صورت مایع و برق لب در دسترس خانم ها قرار خواهد گرفت و نسبت به برق لب غلظت بیشتری خواهد داشت و به دلیل ساختار درخشان خود بسیار درخشان و زیبا به نظر خواهد رسید.
  • برق لب: برق لب ساختاری متفاوت تر از رژلب های دیگر دارد و بدین صورت است که این محصولات به صورت مایع هستند اما با پیگمنت بسیار کم و بی رنگ تر که میزان شفافیت آن بالا بوده و دارای spf بوده و از لب های شما محافظت خواهد کرد، این محصولات ماندگاری خیلی کمی داشته و باید در دفعات بیشتری تمدید شوند تا براقیت خود را حفظ کنند.

بهترین مارک رژ لب کدام است؟

رژ لب
رژلب و محصولاتی مانند رژلب که از محبوبیت بسیاری نزد خانم ها برخوردار هستند تنوع بسیاری داشته، شما در هنگام خرید رژلب بهتر است قید رژلب های ارزان و بی کیفیت را بزنید چرا که قطع به یقین داخل این رژها از سرب استفاده شده است و توصیه می کنیم مراقب سلامتی پوست و بدن خود باشید چرا که سرب در تماس مستقیم با پوست شما می توانید آسیب های غیرقابل جبرانی بزند و سلامتی شما را در خطر بیاندازد. برای آشنایی با بهترین مارک رژلب در ادامه با ما همراه شوید.

نکته: شما می توانید برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و آنلاین به سایت فروشگاهی الانزا مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن محصولات مورد نظر خود را بررسی کنید و پس از ثبت سفارش محصولات خریداری خود را تحویل بگیرید. در ضمن از آنجایی که رژگونه یکی از محصولات آرایشی محبوب برای از بین بردن کسلی و خستگی صورت است طرفداران خاص خود را دارد که شما نیز می توانید بهترین برندهای رژگونه را با تنوع بسیار بالا در الانزا مشاهده و خریداری کنید.

آیا سرب موجود در رژلب ها خطرناک است؟

جواب این سوال صد در صد بله است، قبلا هم گفته شده که استفاده از رژلب سرب دار در طولانی مدت می تواند آسیب های غیرقابل جبرانی در پی داشته باشد، چرا که 80 درصد رژ ناخودآگاه توسط دهان و لب های شما به داخل فرو داده می شود و وارد بدن شما خواهد شد. حال بیایید تصور کنیم که اگر رژلب استفاده شده توسط شما دارای سرب باشد شما میزان قابل توجهی از سرب را داخل بدن خود کرده اید و خب سلامتی خود را به خطر خواهید انداخت و در طولانی مدت مشکلات خونی و مغذی به وجود خواهد آورد.

معرفی بهترین رژلب بدون سرب

رژ لب

  • رژلب بدون سرب ILIA Lip Conditioner

اگر به دنبال محصولات بدون سرب و گیاهی هستید ما به شما استفاده از این محصولات را پیشنهاد می کنیم که بسیار عالی بوده و با خیال راحت بدون نگرانی می توانید از آن استفاده کنید، این محصولات دارای تنوع رنگی زیادی بوده و شما می توانید انواع رژلب مات و مخملی در رنگ های مختلف را تهیه کنید.

  • رژلب جامد مای MY

رژلب جامد مای با کیفیت عالی و بوی بسیار مطبوع خود توانسته علاقمندان بسیاری را جذب خود کند و در هنگام استفاده از آن متوجه درخشندگی و زیبایی آن برروی لب هایتان خواهید شد، در ساختار این رژلب از ویتامین E و روغن جوجوبا استفاده شده است که باعث آبرسانی بیشتر لب های شما خواهد شد و از بروز ترک و پوسته های روی لب جلوگیری خواهد کرد. این رژلب فاقد سرب بوده و از مرغوب ترین مواد مغذی در تهیه و تولید آن استفاده شده است.

  • رژلب جامد گلدن رز

همانطور که می دانید برند گلدن رز ساخت کشور ترکیه بوده و بسیار محصولات متنوعی داشته که با قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب خود در بازار در دسترس عموم قرار گرفته است، انواع رژلب های گلدن رز دارای ویتامین E و رنگدانه های بسیار قوی است که باعث خشک شدن و ایجاد لکه بر روی لب ها نمی شود که برای لب های شما بسیار مناسب است.

  • رژلب جامد این لی

این رژلب دارای جلوه جامد و مات است که در سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده و دهه سوم زندگی خود را می گذراند، جالب است بدانید که این رژلب دارای رنگدانه های طبیعی است و به دلیل کیفیت بالایی که دارد با بهترین برندهای دنیا درحال رقابت بوده و فاقد سرب و مواد مضر است.

  • رژلب کالیستا

رژلب کالیستا در شرکت های اروپایی ساخته شده و به دلیل وجود ترکیبات ویتامینه شده بسیار برای سلامت و رطوبت رسانی لب های شما مناسب هستند، این رژلب مات و زیبا برای خانم های سخت پسند ایده آل بوده و پوست لب های شما را یکنواخت و زیبا می کند. این محصولات برای خانم ها در هر سنی مناسب بوده اما بیشتر رنگ های آن مورد پسند دخترهای جوان است.

  • رژلب جامد بورژوآ

رژلب بورژوآ ساخت کشور فرانسه بوده و کیفیتی بسیار زیاد داشته که نرم و لطیف روی لب های شما پخش خواهد شد، شما بعد از زدن این رژلب جلوه ای مات و مخملی به لب های خود داده و بسیار ماندگاری بالایی دارد. این رژلب با اینکه مات است بسیار نرم و لطیف بوده که بسیار احساس راحتی به لب های شما خواهد داد، این محصولات ماندگاری بالایی داشته و حاوی مواد مغذی برای جلوگیری از احساس خشکی پوست لب های شما هستند.

نتیجه گیری

همانطور که در بالا ذکر کردیم خرید بهترین رژلب بدون سرب شاید کمی با بودجه شما ناسازگار باشد و خیلی مشتاق به خرید آن نباشید اما اگر از آسیب های استفاده از رژلب های سرب دار آگاه شوید خواهید فهمید که چقدر استفاده از رژلب های سرب دار می تواند به شما ضرر برساند با این حساب برای خرید بهترین رژلب بدون سرب می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) مراجعه کنید و در صورت مشاهده محصولات مورد نظر خود با اطمینان به قیمت و کیفیت خوب محصولات خرید خود را انجام داده و در کمترین زمان ممکن خرید خود را تحویل خواهید گرفت.

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا